Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Heb net in jou draadje op nScale gevraagd of iemand er iets over kan zeggen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op februari 01, 2015, 22:22:43
Heb net in jou draadje op nScale gevraagd of iemand er iets over kan zeggen.

Ok dank hier voor
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger, heb nog wat gegoogled en de automax carriers zijn precies even hoog als de wellcars , in het echt 20 foot en 2 inches.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Dat is mooi om te horen kan ik eens een beetje uitwerken hoe ik dat een beetje mooi kan aanleggen met twee of drie sporen
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger 'n vraagje: ga jij naar Rail 2015?

Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op februari 02, 2015, 10:24:00
Ger 'n vraagje: ga jij naar Rail 2015?

nee hans helaas niet geen geld er voor blij dat ik mijn hoofd boven water hou
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

februari 02, 2015, 12:20:35 #2601 Last Edit: februari 02, 2015, 14:01:19 by ger deguelle
Heb vannacht een beetje zitten denken hoe ik verder ga met de baan ,het grootste probleem was echter het station gedeelte .
In het echt is het station op de zelfde hoogte als de rails en niet zo al ik bij veel banen heb gezien er boven ,dus ik dacht ik wil toch een beetje verder met mijn baan vooral nu dat ik op andere gedachten kom af en toe .
Bij de eerste foto zie je hoe ik het eerder had station boven het spoor wat mij behoorlijk stoorde dat het niet in werkelijk zo is .


Naar een uurtje verder te zijn heb ik het station lager gezet gelijk met het spoor nu kan ik ook mooi verder met de perrons en zo .


Ik vind het echt een verbetering zo alleen eens kijken of ik de nieuwe of oude perrons maak en hier bedoel ik de grote overkapping mee ,en er is een kit weet alleen niet meer welke van een Duitse firma om het station de lengte te geven zo als die nu is zie voorbeeld hier onder .


En hier graag jullie mening over de container yard ,dit heb ik ongeveer zo in mijn hoofd zitten :
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

En Jan?
Het zit zo: ik heb hier 'n stapeltje NMRA en Scale Rails liggen.
Daar staan veel artikelen en banen in over N scale.
Die kun je voor 'n kopje koffie overnemen!
Als Jan wel gaat, kan hij ze misschien voor je meenemen?
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op februari 02, 2015, 19:03:23
En Jan?
Het zit zo: ik heb hier 'n stapeltje NMRA en Scale Rails liggen.
Daar staan veel artikelen en banen in over N scale.
Die kun je voor 'n kopje koffie overnemen!
Als Jan wel gaat, kan hij ze misschien voor je meenemen?

Ik kan niet voor Jan spreken en dat weet ik helaas ook niet
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Misschien leest Jan mee!
Hans, liefhebber On30 + H0

Jan leest zeker mee , volg Ger zijn draadje intensief. Wat betreft Rail , denk ik niet dat ik kan , ik ben 7 t/m 14 februari op vakantie en dan zijn mijn vrije dagen voorlopig op , enige kans is eigenlijk als het zou sneeuwen dat weekend en als dan de golfbaan dicht is , dat zijn wel veel alsen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heb vanmorgen een container heftruck in de handen gehad van kato en ik denk zo als ik de sporen nu wil leggen een beetje eng voor hem word .
Nu denk ik er aan om het linkse spoor dood te laten lopen en de tussen opslag containers tegen het hout links te zetten zo krijg ik meer plaats voor het draaien van de truck .
Dus ik krijg maar twee sporen in het midden van het terrein en de rest van het terrein voor alles wat er zo een beetje bij hoort .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Op zich hoeven de rails geen beperking te zijn voor de draaicirkel van de trucks, dan maak je toch een betonplaat tussen de rails (street-running).
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op februari 03, 2015, 11:42:37
Op zich hoeven de rails geen beperking te zijn voor de draaicirkel van de trucks, dan maak je toch een betonplaat tussen de rails (street-running).

ik wilde zelf het grootste gedeelte het  hele terrein beton doen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Precies, en als je de bovenkant van de rails gelijk maakt met de bovenkant van het beton (ook tussen de rails) dan kunnen de vrachtwagens het hele terrein gebruiken.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop