Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Nice!  :) ziet r goed uit Ger, denk dat het straks mooi overloopt in elkaar.
Ben erg veel aan het inhalen wat draadjes betreft, maar heb je nog wat leuke dingen gedaan met de spulletjes uit die koffer??
Grtz Robin.

Citaat van: Robin87 op januari 24, 2015, 19:43:40
Nice!  :) ziet r goed uit Ger, denk dat het straks mooi overloopt in elkaar.
Ben erg veel aan het inhalen wat draadjes betreft, maar heb je nog wat leuke dingen gedaan met de spulletjes uit die koffer??

af en toe neem ik er wat uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vanmorgen nog eens de airbruch gebruikt zo leer ik dat ook onder de knie te krijgen en het droogt  zo lekker snel ,nu weer eens aan de slag bij het stadje waar ik maar niet uit kom van hoe en wat .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Misschien kun je het gebouw die er voor staat, qua kleur, aanpassen aan de achtergrond!
'n Paar tinten donkerder bruin.
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op januari 25, 2015, 12:47:02
Misschien kun je het gebouw die er voor staat, qua kleur, aanpassen aan de achtergrond!
'n Paar tinten donkerder bruin.

Hans het station blijft die kleur moet alleen nog licht verouderd worden
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hij bedoeld denk ik het gebouw wat je gemaakt hebt en geairbrushed hebt , maar als je die vervuild hebt zal het al goed zijn , meer naar de voorgrond ook iets lichter.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Sorrie dan heb ik het verkeerd gelezen wat Hans bedoelde
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

het begin van het stadje aspen


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Ziet er veelbelovend uit Ger.
Mooie bomen!
Hans, liefhebber On30 + H0

Naar vandaag nog eens test rijden met twee loc's miste ik wat op mijn baan met de toekomst van de baan ,maar ik laat het zien wat ik bedoel met wat foto's .
De eerste foto zo als het was ik miste op die plaats twee wissels zie tweede fot om naar de yard te kunnen gaan en vooral dat Ik meer speelruimte krijg van de hoofdlijn .



Ik heb de laatste tijd weer veel op google  gezeten naar voorbeelden te kijken om denver heen is veel industrie nu loop ik nog met een idee om dit ook te doen maar weet het zo ff niet of wel of niet  ??? ??? ???
Maar dan wil ik dit doen wat dan naar de plaatselijke industrie gaat zie foto's wat ik in gedachten heb te doen .


Hier dus nog een wissel er in om naar de industrie gedeelte te gaan van denver zie foto :



Maar als iemand idee?n heeft om te maken hoor ik het graag dan kan ik dat in mijn gedachten mee laten draaien  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Prima oplossing lijkt me, als je voldoende 'uithaal-ruimte' hebt om dat lokale industry spoor op te komen.

Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

ik heb dat gezien weet niet of dat wel past wil dan wel maar 3 sporen maken , weet iemand de lengte van zoon wagon ?

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Een moderne high cube container is 40 foot lang en word vervoerd op wagons die wellcars heten , ze zijn 48 foot lang en meestal double stack oftewel 2 containers op elkaar geladen.

Je moet googlen op Intermodal Transport zo heet container transport in de VS. Intermodal betekend op meer dan een manier , oftewel het vervoer van een container in dit geval  met meerdere vervoermiddelen , zoals trein , boot , vrachtwagen.

Voor je eraan begint zou je wel zeker moeten zijn dat die containerwagons overal op je baan onder door kunnen , het zijn de hoogste wagons die er bestaan als ze geladen zijn met 2 containers.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op februari 01, 2015, 01:31:38
Je moet googlen op Intermodal Transport zo heet container transport in de VS. Intermodal betekend op meer dan een manier , oftewel het vervoer van een container in dit geval  met meerdere vervoermiddelen , zoals trein , boot , vrachtwagen.

Voor je eraan begint zou je wel zeker moeten zijn dat die containerwagons overal op je baan onder door kunnen , het zijn de hoogste wagons die er bestaan als ze geladen zijn met 2 containers.

Aanvullend: onder Intermodal transport valt ook het TOFC transport, 'Trailer On Flat Car'. Zie afbeeldingen 1 en 2.

En verder had je ook nog oplossingen waar speciale 'trucks' (afbeelding 3) voor werden gebruikt, zodat de trailers zelf als wagons konden dienen (afbeelding 4).

HTH,
Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop