Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

januari 16, 2015, 21:06:30 #2520 Last Edit: januari 16, 2015, 21:09:21 by ger deguelle
Citaat van: Janbouli op januari 16, 2015, 21:04:35
Aangezien het bij jou om rechte strepen gaat zou ik een malletje maken van karton of styreen en met de airbrush spuiten, let er wel op Ger , volgens mij is in jou tijdperk de belijning geel.

Ja dat klopt ja geel en wit ,er zijn ook stickers te krijgen maar niet in nederland  ik vind ze namelijk niet
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zoals Jan al zei een malletje maken van karton. Maak het malletje met een halve streep dan de tussenruimte tussen twee strepen en dan een hele streep. De hele streep tamponneer je de verf in en de halve streep gebruik je om weer aan te sluiten op de eerder gemaakte streep.

Tekening niet op schaal ;D

JohnT

Heb vandaag de tweede schakelpaneeltje in elkaar gezet maar nu eens met roerstokjes weer van MC heb het gewoon zo gedaan omdat ik niet veel te besteden heb hier in  :-[
Maar ik zelf vind deze heel goed uit zien tegen over die met plakband ,alleen de naden een beetje dicht plamuren en dan verven .



Heb het eerste aangesloten Jan en rijdt inderdaad al  beter waar het licht aan en uit ging op de wissel is nu niet meer .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

en hier in kleur ik weet nu zeker dat ik ze allemaal zo doe .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Duidelijk en zeer overzichtelijk Ger.
Hans, liefhebber On30 + H0

Het probleem met de strepen op de highway is ook weg heb vandaag van de schoonbroer twee dingen ontvangen omdat ik hem geholpen heb  ;)

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ben vandaag weer eens een beetje verder met mijn schakelpaneel heb er nu 2 af en aangesloten .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

nice, komen er nog ledjes op voor de standen?

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op januari 18, 2015, 15:48:15
nice, komen er nog ledjes op voor de standen?

Ton

Dat weet ik nog niet ton
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi overzichtelijk.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ziet er goed uit  :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

mooi opgelost met de middelen die je hebt

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Citaat van: moonlicht op januari 18, 2015, 19:40:50
mooi opgelost met de middelen die je hebt

Cor

Je word zo inderdaad creatief zo Cor  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

januari 18, 2015, 19:52:17 #2533 Last Edit: januari 18, 2015, 20:28:30 by ger deguelle
Jullei hulp gevraagd ik wil die 4 baans highway maken maar nu vind ik niet veel voorbeelden er van en wat ik vind is dat de gele strepen alleen aan de buiten kant zijn en de strepen voor de rest wit .
Wie heeft er een mooi voorbeeld voor me ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf