Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Wordt mooi Ger!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

januari 14, 2015, 18:59:27 #2506 Last Edit: januari 14, 2015, 19:01:00 by American
Top jongen.
Ziet er goed uit en de houtjes van MC zijn goed en goedkoop, toch?
Ik ging de roer houtjes voorheen altijd halen bij de Wibra.
150 stuks voor 1 Euro.
Dat was niet duur, maar....... ze zijn uit het assortiment zeggen ze.
Ik ben al verschillende keren hier in Oss geweest bij de Wibra, maar nog steeds niets!!!
Balen.
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op januari 14, 2015, 18:59:27
Top jongen.
Ziet er goed uit en de houtjes van MC zijn goed en goedkoop, toch?
Ik ging de roer houtjes voorheen altijd halen bij de Wibra.
150 stuks voor 1 Euro.
Dat was niet duur, maar....... ze zijn uit het assortiment zeggen ze.
Ik ben al verschillende keren hier in Oss geweest bij de Wibra, maar nog steeds niets!!!
Balen.

Hans houtjes waren gratis  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ja maar ik heb ook gehoord Ger, dat je bij de MC ook houtjes kunt kopen (doos)!
Hans, liefhebber On30 + H0


3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: American op januari 15, 2015, 00:22:31
Ja maar ik heb ook gehoord Ger, dat je bij de MC ook houtjes kunt kopen (doos)!

Nou ik ga ze niet kopen als ze er staan  :-\
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: Janbouli op januari 15, 2015, 00:46:12
Bij de Makro , als je daar terecht kunt 1000 stuks 4,25 of als je er heel veel nodig hebt http://www.facilityshop.nl/disposables-wegwerpservies-bio-disposables-bio-bestek-hout-en-c-pla/Roerstaafjes-hout-14cm-x-5mm-10000-stuks-doos/i/13941/

Dit zijn wel de betere stokjes omdat ze 5mm zijn.
Die van de Wibra zijn 6mm en zijn eigenlijk te  breed.
Voor 0 bedoel ik.

Ton
Erare humanum est

Zo heb vandaag de brug naar de overkant klaar alleen de betonnen vangrail nog en dan alles op een kleur brengen maar nu eerst de onderste highway alles klaar maken anders kom ik er niet meer bij .
Loop wel met een idee om de onderste highway 4 banen te maken ik heb er de plek voor ,maar hier een drie taal foto's hoe het nu is :



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Goed bezig Ger! Ziet er netjes uit zo!
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Heb de hele dag moet wachten op post maar nu zijn de schakelaars er voor te testen hier een foto ik  het wil doen ,dit komt dan voor op de baan .




En hier een foto van hoe de 4 Baans high way er uit ziet ;
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je gaat weer als een speer. Trouwens voor die belijning op je regelpaneel kun je ook dunne tape gebruiken uit de autohandel. Wordt gebruikt om sierstrepen te maken en is er in allerlei kleuren.

JohnT

januari 16, 2015, 20:56:47 #2517 Last Edit: januari 16, 2015, 21:02:42 by Janbouli
Citaat van: JohnT op januari 16, 2015, 19:02:24
Je gaat weer als een speer. Trouwens voor die belijning op je regelpaneel kun je ook dunne tape gebruiken uit de autohandel. Wordt gebruikt om sierstrepen te maken en is er in allerlei kleuren.

JohnT

En Ger weer op het fietsje naar de Hornbach, als ze dat tenminste daar hebben, ik heb een rolletje liggen Ger van Heuts Automaterialen.

Wat ook heel mooi is , als je die lijnen met dunne electro draad doet. Of zoals Mike Fifer het doet met styreen.

http://youtu.be/6d2eQ6Yc2vA
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 16, 2015, 20:56:47
Citaat van: JohnT op januari 16, 2015, 19:02:24
Je gaat weer als een speer. Trouwens voor die belijning op je regelpaneel kun je ook dunne tape gebruiken uit de autohandel. Wordt gebruikt om sierstrepen te maken en is er in allerlei kleuren.

JohnT

En Ger weer op het fietsje naar de Hornbach, als ze dat tenminste daar hebben, ik heb een rolletje liggen Ger van Heuts Automaterialen.

Ik moet ff kijken hoe dat verder gaat voor dat regelpaneel ,iemand een idee hoe ik de strepen op de rijbaan krijg
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

januari 16, 2015, 21:04:35 #2519 Last Edit: januari 16, 2015, 21:16:46 by Janbouli
Aangezien het bij jou om rechte strepen gaat zou ik een malletje maken van karton of styreen en met de airbrush spuiten, let er wel op Ger , volgens mij is in jou tijdperk de belijning geel.

Edit : vanaf 1971 zijn de lijnen die de weghelften afscheiden geel , maar de lijnen die baandelen afscheiden zijn wit.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N