Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

januari 10, 2015, 16:13:38 #2475 Last Edit: januari 10, 2015, 16:15:30 by Janbouli
Goed plan Ger . En wat betreft het tankstation , volgens mij zitten er randen in om onder de ramen de aansluiting met de grond en de muren te verbergen.

Hoe ziet jou interieur er uit. Hier de mijne.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

januari 10, 2015, 16:21:13 #2476 Last Edit: januari 10, 2015, 16:57:34 by ger deguelle
@Jan die randen inderdaad die was ik vergeten en van binnen heb ik niks gedaan eerlijk te zijn heb alleen achter de grote ramen gedaan , ik heb geprobeerd om er iets van te maken maar het werd me al snel te veel en het lukte niet wat ik hier in huis heb daarom heb ik het niet gedaan pfff.
@John met dat foam waar kan ik die goedkoop krijgen ? en is 3 mm dik genoeg? maar wat ik zie is me te duur pfff
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Denk dat hij foam bedoeld van 2,5 cm dik of dikker , heb ik hier wel liggen , en bij Hornbach hebben ze dat ook Ger, maar jij hebt niet zoveel nodig dus lijkt het me beter dat ik wat mee breng , heb je het geduld tot maandag morgen?


P.S. , met deze wind moet je ook niet met zo'n plaat foam over straat rijden, beetje gevaarlijk.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 10, 2015, 17:05:17
Denk dat hij foam bedoeld van 2,5 cm dik of dikker , heb ik hier wel liggen , en bij Hornbach hebben ze dat ook Ger, maar jij hebt niet zoveel nodig dus lijkt het me beter dat ik wat mee breng , heb je het geduld tot maandag morgen?


P.S. , met deze wind moet je ook niet met zo'n plaat foam over straat rijden, beetje gevaarlijk.

Jan 2,5 cm is veel te dik dat heb ik ook nog hier en zelf iets dikker , ik dacht zelf aan die foam waar Carton op zit .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dan snap ik denk ik niet waar je het voor wil gebruiken Ger , ik zie je maandag , of ben je dan niet thuis.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 10, 2015, 19:30:02
Dan snap ik denk ik niet waar je het voor wil gebruiken Ger , ik zie je maandag , of ben je dan niet thuis.

ik ben thuis verheug me er op  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Naar gister een .... dag te hebben heb ik vannacht eens zitten piekeren hoe ik dat allemaal oplos ten eerste de verhoging weg naar de brug toe dat probleem is nu weg .
De eerste foto is voor de operatie en de tweede er naar en dan mooi alles gelijk nu :



En dan wat gister Jan zei met de garage van binnen de werkplaats  daar ook over zitten te denken hoe ik dat oplos wand dat zat me ook niet lekker maar daar ben ik ook uit denk ik zo zie foto's voor en ernaar  :


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zeer goed gedaan Ger, klasse!
Mooie indeling zo van de garage.
Schappen met inhoud, zelf gemaakt?
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op januari 11, 2015, 13:10:38
Zeer goed gedaan Ger, klasse!
Mooie indeling zo van de garage.
Schappen met inhoud, zelf gemaakt?

ja Hans
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Gezien de schaal waar je in werkt. Erg netjes. dikke pluim
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ik wil  jullie mening graag horen ik loop in mijn gedachten op een 3 taal gedachten namelijk  met mijn concrete highway overpass .
Wat ziet beter uit op de plek :1 >een highway onder de highway .
                                           2 >een gras veld .
                                           3 >of water

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Met John eens. Ik zou die highway mooi zo laten, en er een local road overheen maken.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Hoi Ger,


Yep, die highway er mooi onder laten liggen.


Groetjes, Wim.

Ik ga deze gebruiken als voorbeeld :

Weet alleen nog niet hoe met styreen of hout ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf