Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Ger deGeniale  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Goed getroffen, erg mooi.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

mooie was staat
en leuk her gebruik van oude materiaalen
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Gaaf jongen.
Heel goed gevangen zo en mooi gemaakt van afval.
Hans, liefhebber On30 + H0

Dankje wel mannen maar wat wil je als je geen geld hebt dan moet je maar creatief zijn denk ik zo maar ik kom er wel  ;)

Heb vandaag alles bij elkaar gezet kijken hoe het uitziet allemaal zo bij elkaar ,en nu de punten op de I gaan zetten  ;D maar hier een twee taal lucht foto's van mijn maintenes complex :


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

december 31, 2014, 11:20:50 #2406 Last Edit: december 31, 2014, 15:50:23 by johnlostcreek
Hi Ger,
Je bent goed bezig. Ik weet het hoe het is om geen of weining geld te hebben (als mede ww er)
Maar het heeft wel het voordeel dat je alles zelf gaat bouwen. En dat geeft aan het einde meer voldoening dan bouwkitjes op je baan te zetten  ;) :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Helemaal mee eens, je wordt er inventief van...daarnaast geeft zelfbouw toch meer voldoening..IMO

En het is wel zeer exclusief als je dat alles zelf maakt!
TOP Ger.
Hans, liefhebber On30 + H0

Het wordt echt mooi Ger! (en dat in N...)  ;)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Ziet er super uit Ger. Je creativiteit is bewonderenswaardig. Of het meer voldoening geeft dan een mooie kit in elkaar zetten , ja misschien wel , maar sommige mensen hebben meer tijd en weinig geld , anderen hebben  ( iets ) meer geld en weinig tijd.

De Amtrak locomotief loopt overigens als een trein  nu dat ik de contacten van de decoder heb gesoldeerd , toch maar nog een proberen , voordt we er een gewone decoder ( onderweg uit America ) er in zetten.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

december 31, 2014, 21:10:18 #2411 Last Edit: december 31, 2014, 21:12:30 by ger deguelle
Citaat van: Janbouli op december 31, 2014, 20:56:13
Ziet er super uit Ger. Je creativiteit is bewonderenswaardig. Of het meer voldoening geeft dan een mooie kit in elkaar zetten , ja misschien wel , maar sommige mensen hebben meer tijd en weinig geld , anderen hebben  ( iets ) meer geld en weinig tijd.

De Amtrak locomotief loopt overigens als een trein  nu dat ik de contacten van de decoder heb gesoldeerd , toch maar nog een proberen , voordt we er een gewone decoder ( onderweg uit America ) er in zetten.

komt goed denk ik Jan  ;) en hoe is het met die grote jonge ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

ik kwam dit gister avond tegen en dacht dat heb ik nog niet er op een wasstraat met een grote f?hn voor droog te maken  :P maar nu heb ik alles wat er thuis hoort zo een beetje  ;)



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heeeeeeeeeel mooi.

Ton
Erare humanum est

Ik vind vooral de opstelling van sporen en gebouwen mooi getroffen. Dat ziet er gewoon natuurlijk uit. Goed gedaan.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn