Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

heb nog een poging gewacht met de twee daken er zijn zo veel manieren om het te doen dat ik af en toe door de bomen het bos niet meer zag ,toen ik d foto heb gemaakt was ik net klaar er mee ik hoop dat de kleur nog iets lichter word .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

volgens mij mankeerd daar niet veel aan Ger. Zo op de foto is het een mooi passend rommelig zoals je vaker ziet als gebouwen aangepast worden en nieubouw erbij geplaatst.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Netjes Ger.

Vraagje. Loop je niet vast met rijtuigen/wagons als je over het binnenste spoor gaat? Locloods staat aardig dicht tegen het spoor aan zo op de foto te zien.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: Joop_L op december 24, 2014, 11:22:02
Netjes Ger.

Vraagje. Loop je niet vast met rijtuigen/wagons als je over het binnenste spoor gaat? Locloods staat aardig dicht tegen het spoor aan zo op de foto te zien.

nee hoor ruimte zat  ;)

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Top!  :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Helemaal met Bart eens , dak ziet er realistisch uit , misschien nog een paar stukjes pellet hout of ander zwerf vuil dat iemand er op gegooid heeft , maar misschien waren ze daar bij de UP wel heel streng in dat alles netjes opgeruimd werd.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ger dat ziet er prima uit, alleen gaat het je wel lekken, per ongeluk verkeerd om gelekt ?

dat was me nog niet opgevallen , oops

Ton
Erare humanum est

Eh ja , Martin heeft het goed gezien.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Het kan aan  de foto liggen wand het is een gewoon plaat dak  :o maar ik verzin er wel wat op  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo heb de aanpasing gedaan en ook meteen maar ff twee schoorsteenen er op gezet



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ziet er goed uit Ger, zekers als je nagaat dat dit miNischaal is !!

Mooi Ger , we dachten dat het een schuin dak was.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ben blij dat jullie het mooi vinden dan vind ik het ook mooi  ;D maar vandaag een beetje met de krijtjes en wasch gespeeld op de wasstraat .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo naar veel kijken naar google vond ik dat ik nog wat miste bij de wasstraat eerst gezocht of er iets was in N maar te duur vond ik ,
,en ik vond ze niet mooi dus aan de tafel gaan zitten .
Ben vanmorgen dan maar ff gaan kijken tussen de afval stukjes wat ik nog in huis had ,en hier ben ik mee aan de slag gegaan en dit is het geworden .







Morgen verder er mee  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf