Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

december 22, 2014, 18:56:05 #2370 Last Edit: december 22, 2014, 18:58:51 by American
Kijk dit is al veel beter Ger.
Nu ligt het spoor er niet zo verloren bij.
Dit is precies wat ik eigenlijk bedoelde.
Nu heb je het heel mooi opgelost, vind ik!
Je kunt inderdaad bij de turn table nog wat kleine spoortjes kwijt om wat Loco's weg te zetten.
Hans, liefhebber On30 + H0

ben weer eens een stapje verder had nog een plaatje schuim voor N liggen  van mijn aller eerste baan ben daar eens mee aan de slag gegaan.
ik heb een vraag gewoon schilders tape kan dat gebruikt worden voor een soort betum te maken of laat dat los ?


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ziet er weer goed uit Ger, mooi dat je deze gebouwen allemaal zelf maakt.
Een "echte" scratsch builder ;) :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Plak erg veel dakkies met schilderstape, wel van 3M, Tesa of Kip..

Ziet er goed uit Ger en inderdaad zoals het voorbeeld is, geweldig.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik gebruik de schilders tape van KIP en die laat niet los die kun je zeker zo gebruiken.

Jeffrey

bedank voor het aantworden ivm schilders  tape van alles in huis maar die sorten niet  >:(
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger ook de schilderstape van de action is goed te gebruiken, het enige waar je op moet letten is de verf niet te nat aan te brengen en het beste voor het schilderen de tape een dagje of 2 te laten zitten. Dus eigenlijk wat je niet moet doen als je de tape gebruikt voor wat deze normaal bedoeld is . Schilderstape gaat namelijk steeds vaster zitten.

Let wel op dat je niet die paarse of andere licht loslatende tape gebruikt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op december 23, 2014, 12:13:59
Ger ook de schilderstape van de action is goed te gebruiken, het enige waar je op moet letten is de verf niet te nat aan te brengen en het beste voor het schilderen de tape een dagje of 2 te laten zitten. Dus eigenlijk wat je niet moet doen als je de tape gebruikt voor wat deze normaal bedoeld is . Schilderstape gaat namelijk steeds vaster zitten.

Let wel op dat je niet die paarse of andere licht loslatende tape gebruikt.

ok dan probeer ik dat  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

ik heb een poging gewacht met het dak ,je bent meer tijd kwijt met snijden dan het er op doen .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Cor hartelijk dank voor het pretpaket  ;D ;D ;D is wel leuk alles wat groter dan een envelop belt de postbode aan en zegt dan lachend is denk voor de treinbaan  ;D ;D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

heb eens met de spullen wat ik vandaag ontvangen wat testjes gedaan of het wel gaat wat ik wil doen hier een twee taal van vvor en er naar .
Links met plexiglas en rechts op het dak met trespa denk ik  ???




Ik denk dat ik voor plexiglas ga wat makelijker te bewerken .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger

graag gedaan, was natuurlijk wel duidelijk dat het om treinen spul ging ::)

die snoepreep is om te oefenen voor het vervuilen, ben benieuwt hoe die er straks uit ziet
dat andere is meen ik pertinax, zo te zien kloppen de maten best goed, het ziet er in ieder geval goed uit zo

veel plezier er mee
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Citaat van: moonlicht op december 23, 2014, 17:25:59
Ger

graag gedaan, was natuurlijk wel duidelijk dat het om treinen spul ging ::)

die snoepreep is om te oefenen voor het vervuilen, ben benieuwt hoe die er straks uit ziet
dat andere is meen ik pertinax, zo te zien kloppen de maten best goed, het ziet er in ieder geval goed uit zo

veel plezier er mee
Cor

Ja nu zoek ik nog een heli voor op het plaatform  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

tja, je kan het ook verzagen voor de profiel wat er in zit
het paste in de doos, wie weet welke uitbreiding er nog in zit op je fabriek

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden