Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: dutchbuilder op december 18, 2014, 22:48:02
Je kunt die obstakels toch proberen weg te photoshoppen ?

Ton

daar heb ik de programma's niet voor Ton
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger,

Dit programma, GIMP, gebruik ik al jaren. Het is freeware en biedt eigenlijk alle functies die Photoshop ook biedt.
Het is even wennen en lezen om er mee te leren werken, maar het werkt goed.

Succes!
Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Je  komt ook al een heel eind gewoon met paint.......staat in de bureau accessoires van Windhoos.
Nooit geprobeerd, nooit geleerd.
Wat is die treinen hobby toch een veelzijdige hobby!

Ton
.
Erare humanum est

Even met photoshop en een goeie afbeelding aan het prutsen geweest, de blauwe achter grond is om het duidelijker te laten zien.

Hoe groot moet het worden Ger dan probeer ik het te printen op fotopapier . Zal dat blauw iets anders maken , misschien licht grijs dan is het wat makkelijker te snijden knippen, en verbruikt het niet zoveel inkt.



Heb dus de photoshop file hiervan.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Kijk , dat bedoel ik.....

Ton
Erare humanum est

Ger,

Ik heb de lucht afvoer gemaakt van styreen...... het is wel Ho maar het zelfde idee kan ook werken voor N het is maar om een idee te geven:











Jeffrey

Citaat van: Janbouli op december 19, 2014, 01:06:44
Even met photoshop en een goeie afbeelding aan het prutsen geweest, de blauwe achter grond is om het duidelijker te laten zien.

Hoe groot moet het worden Ger dan probeer ik het te printen op fotopapier . Zal dat blauw iets anders maken , misschien licht grijs dan is het wat makkelijker te snijden knippen, en verbruikt het niet zoveel inkt.



Heb dus de photoshop file hiervan.

Jan ziet er super mooi uit hij moet 20cm lang en 8 cm breed en hier komt die dan te hangen :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: Jefftrack op december 19, 2014, 08:40:40
Ger,

Ik heb de lucht afvoer gemaakt van styreen...... het is wel Ho maar het zelfde idee kan ook werken voor N het is maar om een idee te geven:











Jeffrey

Ziet er super goed uit ik heb het inderdaad gister geprobeerdt  ook ongeveer zo te doen maar dat vind ik nu net niet te doen in N
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik ben er even uit geweest dus ik weet niet hoe relevant het nog is maar ik ben een proffesionele photoshopper en doe de hele dag niets anders dan in Photoshop en aanverwante programma's werken. Als er hulp nodig is wil ik dat best doen.

Citaat van: robboxxx op december 19, 2014, 10:48:27
Ik ben er even uit geweest dus ik weet niet hoe relevant het nog is maar ik ben een proffesionele photoshopper en doe de hele dag niets anders dan in Photoshop en aanverwante programma's werken. Als er hulp nodig is wil ik dat best doen.

Thx voor het aanbod maar Jan is er mee bezig nu  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: robboxxx op december 19, 2014, 10:48:27
Ik ben er even uit geweest dus ik weet niet hoe relevant het nog is maar ik ben een proffesionele photoshopper en doe de hele dag niets anders dan in Photoshop en aanverwante programma's werken. Als er hulp nodig is wil ik dat best doen.

Topper! :)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Ger we kunnen 2 dingen doen, ik print het op fotopapier en je snijd het uit , word misschien een hels karwei met al die kleine uitsteeksles en zo , of we maken er een grote Billboard van.

Maak hier wel een voorbeeld van vanavond.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Dan ga ik voor het eerste dan maar veel werk  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik wil eerst iedereen  bedanken voor de hulp ik vind het echt super hoor  ;D ;)

Ben nog een paar uurtjes boven geweest om nog een paar kleine dingen te doen ,zo heb ik de verlichting van de fabriek onder de baan aangesloten .
Zo heb ik ook een poging gemaakt om wat bandensporen op de weg te krijgen en heb op plekken gele paaltjes gemaakt omdat er zeker vrachtwagenchauffeur's zijn die niet kunnen rijden  ;D  :o
Ketel verlichting:

Verlichting terrein:

Banden sporen en paaltjes :


En een kleine update video:
http://youtu.be/HVN5VTvvjUE

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Voor de layout krijg je van mij een dikke 10
Wat je Engels betreft Ger, dat is veeeeeel beter als die van Louis van Gaal!!!
Hans, liefhebber On30 + H0