Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ik moet maar eens kijken hoe ik het op los  ???
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zand wat bestemd is voor vogelkooitjes (schelpenzand). Het is super fijn maar wel spier wit dus zou je het moeten mengen met pigment
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

zal morgen eens kijken wat ik in huis heb  :-\
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik denk dat MDF schuurpoeder een mooie vervanger is voor 1:160 zand.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op december 13, 2014, 20:55:25
Ik denk dat MDF schuurpoeder een mooie vervanger is voor 1:160 zand.

Ton

dan moet ik morgen kijken of ik nog een stuk hier heb liggen  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

ik heb een ander voorbeeld gevonden en ik heb gewoon te veel liggen zie voorbeeld :



En is inderdaad een beetje de kleur van MDF Ton dus morgen verplicht schuren  ;)en hoe kan ik dat lijmen dat ik de structuur houd ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je zou het kunnen besprayen met verdunde houtlijm en een drup afwasmiddel.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Ja kan Joop maar dan slaat het plat.
Nadat je dat gedaan heb, in laten trekken en dan nog licht poederen met een thee zeefje.
Haal je ook gelijk de grotere vezels eruit.

Ton
Erare humanum est

Je kunt het krijt ook oplossen in terpentine en dan met een penseel aanbrengen is ook heel fijn. Probeer maar is op een proefstukje dan hoef je niet telkens op je baan opnieuw te beginnen.

JohnT

heb naar twee dagen het tweede huisje ook al zo ver klaar .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Jan de tweede  ;D
Even naar de schoorsteen kijken Ger.

Ton
Erare humanum est

Ik had van Jan nog 3 huisjes het is niet veel maar kijken wat ik er van kan maken eerst in elkaar gezet zonder ondersteun die vond ik namelijk niet uit zien .
Toen heb ik ze in de grondverf gezet ,en dan alle 3 een ander kleur gegeven en niet de kleur wat op de doos stond  :o maar we zien wel hoe ze dadelijk er bij staan als alles bij elkaar staat .



Ook een test gedaan wat ik in huis heb een stukje gemaakt kwa kleur en zo voor de sandtowers hier graag jullie mening :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ook een test gedaan wat ik in huis heb een stukje gemaakt kwa kleur en zo voor de sandtowers hier graag jullie mening :


Rechts  :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl