Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Vraagje ik heb de pompen geverfd moet ik ze zo laten of anders ? Graag jullie mening
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op december 06, 2014, 22:43:20
Vraagje ik heb de pompen geverfd moet ik ze zo laten of anders ? Graag jullie mening

Denk: "vies", "morsen van diesel", "stof en vuil"...
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op december 06, 2014, 22:50:02
Citaat van: ger deguelle op december 06, 2014, 22:43:20
Vraagje ik heb de pompen geverfd moet ik ze zo laten of anders ? Graag jullie mening

Denk: "vies", "morsen van diesel", "stof en vuil"...

Idd....smerig maken.
De grond rond die pompen ook.
Erare humanum est

Maak er ?n zooitje van Ger.
Vooral bij het tanken verliezen de diesels wel eens wat!
Deze vind ik prachtig!
Hans, liefhebber On30 + H0

Hoi allemaal.

Ik ben nu al de hele dag aan het kijken voor voorbeelden hoe vuil het daar nu om is in het echt ,maar ik vind het redelijk schoon om die plekken heen .
Ik heb wel gezien onder het zand gedeelte ligt wel redelijk vol maar diesel vind ik minder te zien ook bij de pompen en zo  ???
En diesel waar moet ik aan denken voor dat te doen: inkt ,verf glans of mat .\of poeders ,pigmenten moet ik de verf met verdunnen of voor zo iets niet .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Gewoon even experimenteren op een proefstukje Ger, dan kan je niets verzieken...

Ton
Erare humanum est

Kijk. die diesel loopt niet met liters tegelijk weg.... het zijn druppels van het in- en uithalen van de slangen bij de vulopenigen. Veel jaren lang druppels maken vlekken, dieselvlekken. Je zag dat vroeger wel bij de pomp voordat ze vloeistofdichte vloeren hadden.
Kijk hier eens: http://forum.atlasrr.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=63090  verderop bouwt hij een tankplaat.

En hier wat foto's

Citaat van: usronald op december 07, 2014, 17:11:50
Kijk. die diesel loopt niet met liters tegelijk weg.... het zijn druppels van het in- en uithalen van de slangen bij de vulopenigen. Veel jaren lang druppels maken vlekken, dieselvlekken. Je zag dat vroeger wel bij de pomp voordat ze vloeistofdichte vloeren hadden.
Kijk hier eens: http://forum.atlasrr.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=63090  verderop bouwt hij een tankplaat.

En hier wat foto's

thx voor de foto's maar ik had ze al gezien  ;) ik denk maar zo minder  is beter dan te veel  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

december 07, 2014, 17:48:45 #2198 Last Edit: december 07, 2014, 17:55:03 by ger deguelle
Ik ging net naar de treinkamer en toen zag ik het gedeelte wat ik vanmiddag gemaakt had bij de zand torens  bol stond waar ik het zand gedaan heb .
Dus dat deel maar weer schoongemaakt en laten drogen tot morgen dan zien wel weer verder hoe we dat gaan doen met het zand silo heb wel wat gezien wat mij aanspraak maar weet niet of dat in mijn tijd past zie link :

http://www.railroad-line.com/discussion/topic.asp?TOPIC_ID=28670&whichpage=11

en hier een foto waar het mis gegaan is vandaag  :-\



Of ik maak deze :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Misschien heb je deze nog niet gezien?
Maar ik denk dan, hij heeft er al heel veel gezien!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op december 07, 2014, 17:56:48
Misschien heb je deze nog niet gezien?
Maar ik denk dan, hij heeft er al heel veel gezien!


YEP ;D ;D ik heb niks anders gedaan vandaag lol nu aan het kijken voor een sandtower  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

heb er weer een beetje aan gedaan bij de fuel station wat gespeeld met pigmentpoeder en een beetje diesel vlekken gedaan .




omdat vanmorgen de stroom op eens weg was kom ik niks meer doen in huis dus maar een gaan spelen met wat runderen ik heb een poging gedaan om longhorn's te maken  ???

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Lekker vies...
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Fuel platform zier er nu goed uit Ger, en de longhorns zijn nu nog Xtra Longhorns, neem aan dat je daar nog een klein stukje af haalt, en ze ook nog verft.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N