Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: Joop_L op december 04, 2014, 12:21:35
De horizontale lijn iets meer laten zakken, dan klopt het heel aardig met de realiteit. Verder ziet het er goed uit Ger!

Joop wat bedoel je met de horizontale  lijn iets meer zakken ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Inderdaad, die bedoelde ik.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

ok deze strip zit er al van af het begin er op deze krijg ik echt niet omlaag helaas  :-[
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op december 04, 2014, 11:41:05

Zo ziet de fabriek van buiten uit met de strepen :




Ha! Hier zijn we in 2011 langsgereden! Mijn zoon kreeg niet zo snel de fabriek op de foto vanuit de rijdende camper. Deze fabriek staat in Fairfield Californie en dat ligt tussen Sacramento en San Francisco. Een enorme fabriek trouwens.

Leuk bezig, Ger! :)

ben eens gaan kijken voor de opstelling van mijn sand and feul station het zand station wat ik had vond ik niet mooi staan dus heb ik twee zand torens zelf gemaakt er van en is aardig al zeg ik het zelf  ;D

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Jonge jonge de een na de andere building vliegt bij jouw uit je handen!
Knap gedaan Ger die zand torens.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op december 04, 2014, 17:38:44
Jonge jonge de een na de andere building vliegt bij jouw uit je handen!
Knap gedaan Ger die zand torens.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

hans ik kijk hier naar :

en dan probeer ik het na te maken wat ik in huis heb  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ipv met potlood zou ik de lijnen er met een stift op zetten , nog beter zou het zijn om ze met een kraspen in te krassen en dan met A&I zwart te maken, het zijn immers groeven.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op december 04, 2014, 18:11:01
Ipv met potlood zou ik de lijnen er met een stift op zetten , nog beter zou het zijn om ze met een kraspen in te krassen en dan met A&I zwart te maken, het zijn immers groeven.

welke stift Jan , ik zaal morgen eens kijken met krassen hoe dat gaat
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Omdat ik moet wachten tot volgende week ben ik maar een beetje verder gegaan met de maintenance loods ik heb een poging gedaan om air haspel te maken wat ik al eens vaker gezien in zoon loods .
Heb meteen ook wat verf werk gedaan aan de loods van binnen en een paar kleine dingen er ingezet  voor aankleding ,maar hier een paar foto's er van :



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf




ziet er goed uit Ger
groeten John LC

www.lostcreek.nl