Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Blikje kun je leeg kieperen in de gootsteen... koop je een goedkope variant. Je woont dicht bij Duitsland? Die hebben ook nog wel eens van die kleine blikjes.

november 29, 2014, 09:06:01 #2131 Last Edit: november 29, 2014, 09:09:31 by JohnT
Citaat van: ger deguelle op november 28, 2014, 19:19:57
Citaat van: JohnT op november 28, 2014, 19:10:46
Rol van keukenpapier, deze plamuren en schuren tot die glad genoeg is. Lijkt op beton dan na een kwastje verf. Je kunt er eventueel nog naden optekenen met potlood.

JohnT

ze moeten alleen niet op beton lijken JohnT maar meer op plaatwerk stal maar dat bereik ik alleen maar met pvc denk ik  ;)maar bedankt voor de tip .

Supergladschuren kan ook als het geplamuurd is. Maar nog wel ff een vraagje hoe weet je dat het metaal moet zijn?

JohnT

Citaat van: JohnT op november 29, 2014, 09:06:01
Citaat van: ger deguelle op november 28, 2014, 19:19:57
Citaat van: JohnT op november 28, 2014, 19:10:46
Rol van keukenpapier, deze plamuren en schuren tot die glad genoeg is. Lijkt op beton dan na een kwastje verf. Je kunt er eventueel nog naden optekenen met potlood.

JohnT

ze moeten alleen niet op beton lijken JohnT maar meer op plaatwerk stal maar dat bereik ik alleen maar met pvc denk ik  ;)maar bedankt voor de tip .

Supergladschuren kan ook als het geplamuurd is. Maar nog wel ff een vraagje hoe weet je dat het metaal moet zijn?

JohnT

Als ik goed naar de foto's kijk hebben de silo's een glans er op en omdat daar voedingsmiddel in zit is het altijd van metaal ,ik spuit zo die kleur wat op de foto is en dan doe ik de silo een maat glans er over denk ik zo .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb bij een firma gewerkt die leidingen en vaten maakte voor de voedselindustrie......allemaal RVS......

Ton
Erare humanum est

Heb ff een testje gedaan hoe het zou uitzien met die kratten bier wat Ton voor mij mooi op maat heeft gedaan ik vind het super uit zien  ;D
En volgens mij is dit nog nooit in N gedaan maar ik kan het fout hebben  ;)

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: dutchbuilder op november 29, 2014, 09:44:56
Ik heb bij een firma gewerkt die leidingen en vaten maakte voor de voedselindustrie......allemaal RVS......

Ton

Dat bedoel ik ook  :-[
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Pallets met kratten is goed getroffen. netjes zo!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ziet er te gek uit Ger, zou nog wat meer van die stapels kratten maken, en dan eens zoeken naar vrachtwagens die voor die kratten geschikt zijn, misschien eentje openwerken die ze aan het laden zijn. Zijn wel details die je later kunt toevoegen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op november 29, 2014, 11:03:33
Ziet er te gek uit Ger, zou nog wat meer van die stapels kratten maken, en dan eens zoeken naar vrachtwagens die voor die kratten geschikt zijn, misschien eentje openwerken die ze aan het laden zijn. Zijn wel details die je later kunt toevoegen.
d


Ik doe niks anders  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ben aan de gang gegaan met de silo maar gaat niet zo makkelijk als de rest dus daarom stop ik er mee voor vandaag heb al weer genoeg heilige naar onder gehaald .
Maar hier een foto tot nu toe wat ik er mee ben aan het doen :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het is en blijft 'n mooi object Ger.
Groot en imposante complex zo!
Je kunt er mee aan de gang blijven met zo iets.
Daar komt bijkant geen einde aan met het detailleren.
Maar je bent zeer goed bezig jongen!
Hans, liefhebber On30 + H0

Thx hans je blijft inderdaad van alles doen in die hoek  ;D maar vanmiddag had ik het gevoel dat het me weer aan de kont ging ik kreeg de gebouwen niet mooi recht ,dit omdat ik de ondergrond met een laagje gips had gedaan .
Hierdoor kreeg ik net een idee toen ik op de bank zat ik leg er een 4 mm mdf plaat er onder dus ik sprong op van de bank en bianca meteen en helder ogenblik  ;D ;D
Meteen opmaat gedaan en getest met de gebouwen en YES alles staat recht nu en daar kwam ik vanmiddag niet op  >:D :-\ :P
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger , mooi...maar kijk uit dat je er geen stekelvarken van maakt.....

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op november 29, 2014, 19:20:11
Ger , mooi...maar kijk uit dat je er geen stekelvarken van maakt.....

Ton

dat zeker Ton ik denk zelf dat het dat ook wel ver was kwa buisen
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Kom maar eens bij ons kijken in de fabriek, daar hangt 't vol met leidingen...... ;)