Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Bedankt voor de tips van het leggen van de rails  ;) maar ben al een paar dagen aan de gang met de fabriek van budweiser ik heb hem iets veranderd en nu vind ik hem super zo als daar de pijpen en zo nog allemaal bij zijn dan vind ik hem top .
De silo's rechts vind ik nog iets te groot ,nu nog kijken voor een kantoor voor op de weg voor het in en uit rijden van de vrachtwagens .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nice....... bij zo'n ingang hebben ze meestal ook een weegbrug....is misschien een idee.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op november 25, 2014, 14:33:22
Nice....... bij zo'n ingang hebben ze meestal ook een weegbrug....is misschien een idee.

Ton


Goed tip Ton die kras ik wel er in  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heel imposant Ger.
Mooi hoekie zo!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: Janbouli op november 22, 2014, 15:41:52
Het gebouwtje hier op de voorgrond zou je als voorbeeld kunnen nemen.



En op Flickr even zoeken levert foto's op die je vaak met google niet vindt.
[/quote




Heeft iemand nog een paar ideeen om een kantoortje voor  het in en uit gaan van vrachtwagens ben nu al een paar uur aan het google en zit hier vast .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Walthers had er altijd eentje in H0.... in N weet ik het zo niet.

Citaat van: usronald op november 25, 2014, 19:26:39
Walthers had er altijd eentje in H0.... in N weet ik het zo niet.


bij walthers heb ik ook al gekeken en niets gevonden
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: usronald op november 25, 2014, 21:17:01
https://www.google.nl/search?q=factory+entrance+building&safe=off&espv=2&biw=1745&bih=877&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=vcl0VMS-McjuPIT2gOAC&ved=0CCwQsAQ#safe=off&tbm=isch&q=factory+guard+house


zo heb ik ook al gezocht maar helaas niets er tussen :( ik zoek namelijk iets waar vrachtwagens links en recht's langs het gebouw kunnen en inderdaad eerst wegen en uitwegen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Kun jij makkelijk zelf maken Ger.

Maar misschien kun je hier iets van maken.


Heb ik toch geen plek voor op mijn baan.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op november 26, 2014, 00:11:37
Kun jij makkelijk zelf maken Ger.

Maar misschien kun je hier iets van maken.


Heb ik toch geen plek voor op mijn baan.

Die is te breed Jan denk ik zo ik zaal vandaag eens kijken of ik zelf iets in elkaar zet wat ik in mijn gedachten heb  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ben vanmorgen eens aan de gang gegaan met een oud seinhuis voor dat ik met claudia naar het ziekenhuis ga ,moet ik straaks eens kijken voor het dak een antenne en een schotel voor er op en een velletje zwart schuurpapier .
Eens kijken hoe ik het doe met de weegbrug of ik dat in kras of een stukje dun styreen er voor gebruik en natuurlijk een slagboom met stoplicht .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

voor mijn gevoel mogen die balken onder het dat wat kleiner. zijn nu erg groot voor alleen een afdakje
verder ziet het er zo leuk uit
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Ik wil er wel nog een rand om heen maken dan zie je ze niet meer of je moet je gaan bukken.
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf