Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Hoezo bij elkaar passen , die gebouwen staan in de echte brouwerij, zeker zo'n grote als deze heeft meerdere graan elevators en een eigen powerhuis waar de schoorstenen op staan.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ger, het ziet er imposant en realistisch uit. Gebouwen passen altijd bij elkaar als je ruimte laat voor de logistiek. Niet elke brouwerij of industrie gebied is gelijk, anders was het wel een heel saaie boel in deze wereld ;)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


Vandaag de laatste hand gelegd aan mijn nieuwe layout en de yard is nu klaar ,en de trein rijd super over alle wissels heen .





En ik had nog wat rails over en heb bij de Fabriek van Budweiser twee doodlopende rails neergelegd kunnen die straks mooi in de beton gelegd worden .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wat is dat wit?  Houtlijm?

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op november 21, 2014, 15:07:28
Wat is dat wit?  Houtlijm?

Ton

Yep houtlijm
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Onverdund....dat blijf je zien.......

Ton
Erare humanum est

@Ton hier een foto wat ik zo gedaan heb en je ziet het niet of bedoel je wat anders ?

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nee dat bedoel ik......maar ik zie toch wel opbouw op de bielzen....

Ton
Erare humanum est

Ik denk dat wat je nog ziet van de lijm Ton dat dat weg is naar belasten van de rails .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

ik heb een probleem denk ik  ??? ben nu al twee dagen aan het kijken naar een gebouw van :Anheiser Busch Fort Collins Colorado
ik zoek namelijk het gebouw waar de vrachtwagens in en uit checken voor op het terrein te komen .
Ik zie het gebouw wel op coogel earth van boven en dan heb je het ook al gehad ,kan me hier iemand mee helpen dit te vinden .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het gebouwtje hier op de voorgrond zou je als voorbeeld kunnen nemen.



En op Flickr even zoeken levert foto's op die je vaak met google niet vindt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

november 22, 2014, 15:54:51 #2067 Last Edit: november 22, 2014, 15:58:15 by ger deguelle
ja als ik het goed heb is dat het gebouw van de bewaking
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op november 22, 2014, 08:26:56
Ik denk dat wat je nog ziet van de lijm Ton dat dat weg is naar belasten van de rails .

Ger, waarom doe je dat zo? Je kunt toch veel beter de lijm onder de bielzen doen? Vind dit maar geknoei zo en zoals Ton zegt; het zit nu echt op de bielzen, dat camoufleer je niet zomaar door er ballast overheen te gooien. Op elke foto die je maar vinden kunt ligt dit soort spoor vrijwel altijd zo dat je de bielzen kunt zien en de ballast/zand ligt daar "in", en niet op.

Tip van Flip:

Ik maak een mengsel van 50/50 houtlijm en water en smeer daar de ondergrond mee in.
Dan leg ik de rails erop en leg hem netjes langs de van tevoren getekende lijn.
Waar nodig (meestal in bochten) zet ik de rails vast met punaises.
Na een half uurtje muurvast.

HTH,
Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop