Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: Janbouli op november 18, 2014, 19:49:10
Ger de hele brouwerij komt toch wel terug he , met bijvoorbeeld pijpleidingen die over het spoor gaan .

dat is allemaal mogelijk
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Tip.
Als je het kurk wat donkerder wil hebben kan je het schilderen met azijn/staalwol vloeistof.....
Probeer het maar eens op een proefstukje.
Werkt spectaculair.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op november 18, 2014, 21:16:31
Tip.
Als je het kurk wat donkerder wil hebben kan je het schilderen met azijn/staalwol vloeistof.....
Probeer het maar eens op een proefstukje.
Werkt spectaculair.

Ton

Heb je daar een recept van Ton
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

november 19, 2014, 09:16:32 #2043 Last Edit: november 19, 2014, 09:24:34 by dutchbuilder
Dat is niet ingewikkeld Ger.
Men neme een liter azijn en een bolletje staalwol zonder zeep.
Je hoeft natuurlijk niet die hele liter te gebruiken.
Je doet dat staalwol in de azijn en laat het een weekje staan.
Dan is het goedje klaar om te gebruiken.
Je kan er hout oud mee maken en aangezien kurk ook hout is gaat het ook.
Waar je het spul opgesmeerd kleurt het kurk na een tijdje donkerbruin.
Als je het voor hout gebruikt ligt het aan het soort hout wat voor kleur je krijgt.

Ton
Erare humanum est

Wat doet de  azijn dan met  houtlijm waar de rails mee vast zitten ?maar het ziet er goed uit zo  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op november 19, 2014, 09:38:36
Wat doet de  azijn dan met  houtlijm waar de rails mee vast zitten ?maar het ziet er goed uit zo  ;)

Niets.
je moet ook niet soppen met dat spul......1x smeren is genoeg.....

Ton
Erare humanum est

Vandaag aan de gang gegaan met de yard ,alles liep goed tot ik de verbinding met de loods wilde doen kwam ik niet mooi uit zo als op de tekening wat ik eerder poste hier .
Ik heb ff een foto gemaakt hoe ik dat wil oplossen maar ik had graag jullie mening hier over ,ik hoop dat jullie goed kunnen zien hoe ik de sporen wil laten lopen zie foto :



Met mijn fabriek van budweiser ben ik ook een beetje aan het schuiven geweest met de gebouwen omdat ik daar nu mooi de plaats voor heb .
De eerste foto zie je hoe die eerst stond en op de tweede wil ik hem nu zetten zo heb ik nog plaats voor op de voorkant iets van silo's te zetten,het zwarte gebouw wat er nu tussen staat wil ik een laad en los plek maken voor wagons .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger, is toch prima zo, hoef je ons niet telkens te vragen hoor :) je doet 't prima ;)

Citaat van: usronald op november 19, 2014, 15:34:58
Ger, is toch prima zo, hoef je ons niet telkens te vragen hoor :) je doet 't prima ;)

Af en toe wil ik wel eens weten wat andere er van vinden ,wand ik heb in het verleden wel eens dingen gedaan dat andere zeiden had je liever zo kunnen doen liever nu er achter komen dan later  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Oke, 1 puntje..... je grainelevator zou ik niet direct naast je papierfabriek zetten ;)


Citaat van: usronald op november 19, 2014, 16:05:26
Oke, 1 puntje..... je grainelevator zou ik niet direct naast je papierfabriek zetten ;)

Hihi , Ronald het geheel is een grote brouwerij , die graan silo's en alles hoort daarbij.

Anheiser Busch Fort Collins Colorado
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Sorry, zag wat herkenning in de gebouwen.... deels komen die (wn/of zitten die) bij de Walthers papermill ;)

Citaat van: usronald op november 19, 2014, 19:12:56
Sorry, zag wat herkenning in de gebouwen.... deels komen die (wn/of zitten die) bij de Walthers papermill ;)


die komen flink in de buurt die gebouwen van papermill  en de factory van budweiser  alleen het gebouw met de schoorsteen en de silo's zijn geen zelfbouw  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nou, tis wel erg imposant daar in de hoek Ger.
Ik vind persoonlijk dat dat wel mooi staat daar.
Of het nou allemaal bij elkaar moet passen, daar kun je wel vraagtekens bijzetten.
Het gaat erom, wat vind jij mooi!
Hans, liefhebber On30 + H0