Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

'n Contente mens!
Hans, liefhebber On30 + H0


Citaat van: JohnT op november 17, 2014, 18:59:04
Benijd je wel met die mooie lange sporen. Kan ik niet doen in mijn H0.

JohnT

ik benijd jullie meer hoor in H nul veel meer voor te krijgen maar ja je kunt niet alles hebben  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Elk nadeel/voordeel heb z'n voordeel/nadeel ;)


wet van behoud van ellende >:D
murphy
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Wat vinden jullie er van ? alleen bij de loods komen 4 sporen en rechts komt nog een wissel naar budweiser toe

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Volle bak 8)

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op november 17, 2014, 21:24:51
Volle bak 8)

Ton

Ik heb op deze  manier wel ongeveer 10 wissels weineger zo dan wat ik eerst had  ::)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ja je zal toch een besluit moeten nemen hoe je het uiteindelijk wil neerleggen....want dat elke keer losrukken van de rails lijkt me niet echt bevorderlijk voor de rails zelf.
Spreek uit ervaring.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op november 17, 2014, 21:34:44
Ja je zal toch een besluit moeten nemen hoe je het uiteindelijk wil neerleggen....want dat elke keer losrukken van de rails lijkt me niet echt bevorderlijk voor de rails zelf.
Spreek uit ervaring.

Ton

Daar geef ik je ook 100% gelijk in ,ik had ze gelukkig met nageltjes vast gemaakt en ze gingen goed los ik hoop nu ook dat het nu de laatste keer was dat ik heb moeten doen hoor , maar heb nu een goed systeem dus dat komt nu wel goed hoor  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

november 18, 2014, 00:28:26 #2036 Last Edit: november 18, 2014, 00:44:55 by American
Wel veel rails zo Ger.
Je moet ook nog ruimte over houden voor andere attributen die je op de Yard ook wel eens ziet.

http://trainweb.org/algoma/Images/Locations/Sault/sanding.jpg

Maar ja van de andere kant kan het er ook zo uit zien.
http://www.metroplanning.org/newsletter/talkingtransit/images/Railyard_David_Phillips.jpg

http://jkpotter.com/wordpress/wp-content/uploads/2014/10/Z_LYY_001.jpg



Hans, liefhebber On30 + H0

Vandaag weer een beetje gedaan aan mijn layout heb eerst een wissel veranderd op het station gedeelte van een rechter naar een linker wissel vind het beter uit zien nu nu loop het redelijk recht zonder een knik er in .



Toen ben ik maar verder gegaan met de beide hoofdsporen van de baan langs de muur naar de deur toe .




Dat was het weer voor vandaag maar eerst eens kijken hoe ik uit kom met de nieuwe yard hoe ik uit kom kwa plaats ,recht van de yard heb ik nu behoorlijk veel plaats voor een straat met industrie gebouwen .
Voor de fabriek krijg ik nu ook ongeveer een halve vierkante meter plaats voor parkeerplaats vrachtwagen voor budweiser .
Ik krijg nu meer plek om wat te doen dan wat ik eerder had ,de nieuwe yard word ruim 2 meter lang zie foto ivm ruimte rechts dus industrie en links word dan yard en maintenes gedeelte .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

'n Beetje meer ruimte voor de gebouwen is toch niet erg Ger?
Want je hebt best flinke jongens nodig (fabrieken).
Hans, liefhebber On30 + H0

Ger de hele brouwerij komt toch wel terug he , met bijvoorbeeld pijpleidingen die over het spoor gaan .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N