Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Zo het gaat weer lekker snel nu goed laten drogen  ;)

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Bij deze foto vind ik zelf de brug kwa kleur mooi:
Lekker zo laten Ger als je het zo mooi vindt!
Het staat ook super kool zo daar in de hoek.
Zelfs de waterval komt er nu veel beter uit.
Beter zo!
Hans, liefhebber On30 + H0

Ben vanmorgen aan de gang gegaan met de rotsen maar moet nu drogen voor dat ik met de de laatste kleur wit aan de gang ga voor de  highlights.

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat wordt echt mooi Ger...
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Net zo makkelijk allemaal Ger!
Ziet er goed uit zo met de kleuren en de brug, heel mooi hoekje geworden.
Hans, liefhebber On30 + H0

Ben weer een stukje verder met de Highlights van het wit op de rotsen :



Claudia is aan het lachen hier ik ren me kapot tussen twee opjecten  :P
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Ben maar weer een stapje verder gegaan met Maroon Creek heb nu de waterval en de twee beekjes klaar , en nu maar verder met de rest waaronder het gras boompjes en struiken maar weet niet welk kleur ik moet kiezen voor het gras omdat die hoek herfst is .





M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Beige met wat groen, en een zweem rood / bruin....bv Mininatur fruhherbst met wat zomer en altgold...

@Jan met een nieuwe blok batterij werkt die goed hoor ,kijken dat ik morgen dat met de stroom doe maar ff een nachtje waker liggen hoe ik het doe  ;)

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

november 13, 2014, 22:53:09 #1990 Last Edit: november 13, 2014, 22:55:19 by Janbouli
Vanmiddag samen met Ger twee UR90 paneeltjes aangesloten en in de facia gemonteerd , deze zijn Infra Rood maar veel beter dan de Bachmann die hij had , de 2 samen zorgen dat hij zelfs iets buiten de kamer kan staan en het werkt nog.

Ger ik heb een DT200 Throttle extra voor je en goede oplaadbare batterijen voor beide.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op november 13, 2014, 22:53:09
Vanmiddag samen met Ger twee UR90 paneeltjes aangesloten en in de facia gemonteerd , deze zijn Infra Rood maar veel beter dan de Bachmann die hij had , de 2 samen zorgen dat hij zelfs iets buiten de kamer kan staan en het werkt nog.

Ger ik heb een DT200 Throttle extra voor je en goede oplaadbare batterijen voor beide.

Super THX
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Kijk Ger, lekker uit de brand geholpen.
Wel makkelijk dat je zo'n vriend dichtbij hebt wonen.
Bellen, kijken en oplossen!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Je bent te goed voor deze wereld Jan... 8)e actie

Hierdoor ben ik ook aan het denken gegaan wat allemaal verkeerd was daarom de sporen oprapen en de rails voorzien van kurk en div wissels zijn niet goed aangesloten hierdoor ff een paar stappen terug en nu heel goed doen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf