Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: American op november 04, 2014, 12:15:48
Ik denk dat je ?n goede keus gemaakt hebt Ger met dat dorpje te bouwen.
Dan, vind ik altijd wel leuk, is de trein effe uit het zicht.
Een eventuele kleine passagiers trein kun je dan laten stoppen!
Spelmoment erbij zou ik zeggen!!!

je hebt volkomen gelijk hans  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op november 04, 2014, 08:19:04
Citaat van: Janbouli op november 04, 2014, 00:38:17
Had je niet een paar houten kitjes van mij , of iig een, en ik heb ook nog wat plastic kitjes van Atlas.
Ik had inderdaad een paar kitjes nog hier liggen Jan , maar ik heb daar geen lijm voor en ik vind het zonde om ze te verkloten

Gewone houtlijm? ;)

Citaat van: usronald op november 04, 2014, 13:32:33
Citaat van: ger deguelle op november 04, 2014, 08:19:04
Citaat van: Janbouli op november 04, 2014, 00:38:17
Had je niet een paar houten kitjes van mij , of iig een, en ik heb ook nog wat plastic kitjes van Atlas.
Ik had inderdaad een paar kitjes nog hier liggen Jan , maar ik heb daar geen lijm voor en ik vind het zonde om ze te verkloten

Gewone houtlijm? ;)

ik weet dat daar andere lijm voor is daarom heb ik dat niet gedaan ,heb al een setje in elkaar gezet met houtlijm maar dat werk niet zo goed .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik gebruik doorgaans voor hout dikke (gel) superlijm. Gaat prima, wel opletten dat je geen vlekken maakt. Maar dat gaat ook op voor houtlijm :)

Ik gebruik de Super Phatix van Deluxe Materials, kijk wel even of ik nog een extra flaconnetje heb Ger, ben je Donderdag thuis?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op november 04, 2014, 15:06:38
Ik gebruik de Super Phatix van Deluxe Materials, kijk wel even of ik nog een extra flaconnetje heb Ger, ben je Donderdag thuis?


ik ben donderdag thuis Jan .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo vandaag de rest afgemaakt van de probleem hoek ziet al beter uit vind ik zo ,nu denken of ik een een gedeelte van de berg tegen de muur ook weg haal om daar  wat backdrop gebouwen neer te zetten .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik zou daar wel een rots wand houden met huisjes er bovenop , anders krijg je zo'n abrupte overgang.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op november 05, 2014, 10:31:23
Ik zou daar wel een rots wand houden met huisjes er bovenop , anders krijg je zo'n abrupte overgang.

Ton

Ton daar heb je ook gelijk in   ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zou ik zo houden Ger, zo'n dorpje zouden ze daar bouwen waar het het makkelijkst was , dat is waar je nu vrij gemaakt hebt, die rots wanden verhinderden dan dat het dorp die kant op uit breidde , helemaal logisch dat je dan alleen bebouwing had aan een kant . Straatje of weg met een paar winkeltjes en een benzinestation parallel aan het spoor met de achterkanten van de gebouwen naar het spoor toe.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op november 05, 2014, 10:45:16
Zou ik zo houden Ger, zo'n dorpje zouden ze daar bouwen waar het het makkelijkst was , dat is waar je nu vrij gemaakt hebt, die rots wanden verhinderden dan dat het dorp die kant op uit breidde , helemaal logisch dat je dan alleen bebouwing had aan een kant . Straatje of weg met een paar winkeltjes en een benzinestation parallel aan het spoor met de achterkanten van de gebouwen naar het spoor toe.

is inderdaad wat ik ongeveer in mijn hoofd heb en een brug voor de waterval naar de overkant toe  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Een hangbrug!

Ton
Erare humanum est

ik had nog deze brug moet alleen de rotsen aanpassen dat de steunpilaren op de rotsen leunen


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Was mijn tweede hobby kamer aan het opruimen wat een ....... toen vond ik nog 2 peco rails een er van laat ik liggen voor reserve en een heb ik een test track van gemaakt
Dit heb ik wel eens vaker gezien bij een baan en heb er meteen ook mijn blokje neer gezet voor de loc's de wielen schoon te maken .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf