Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Thx Jan voor het aanbod , maar ik ga dat stuk baan aanpassen wand ik was er  zo wie zo niet tevreden over dat stuk baan ik maak er een mooie weg met een paar huisjes en weg met tankstation denk ik zo  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: ger deguelle op november 03, 2014, 08:47:00
Thx Jan voor het aanbod , maar ik ga dat stuk baan aanpassen wand ik was er  zo wie zo niet tevreden over dat stuk baan ik maak er een mooie weg met een paar huisjes en weg met tankstation denk ik zo  ;)

Ok?

JohnT

november 03, 2014, 11:17:32 #1923 Last Edit: november 03, 2014, 11:20:39 by ger deguelle
ik wil in ieder bedanken voor het mee denken  ;)
Ben nu weer twee dagen verder en heb het station gedeelte klaar met de wissels aansluiting ,alles loop goed op het spoor wel een paar kabels weer moeten veranderen maar daar heb ik heb hulp mee gehad van vrouwtje werd alleen gek er van .




Nu de andere 5 wissels nog en dan heb ik de hele hoofd sporen klaar ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Netjes Ger ! Zou alleen de facia in de matte lak zetten..

Het staat zeer mooi zo Ger.
En ook erg duidelijk, je kunt je je eigen nu niet vergissen met de wissels.
Lekker overzichtelijk!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: milocomarty op november 03, 2014, 11:51:40
Netjes Ger ! Zou alleen de facia in de matte lak zetten..


Martin toen ik deze foto maakte was het net geverfd  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Zo als jullie mij kennen ben ik ook maar meteen vandaag met mijn probleem hoek aan de slag gegaan ,de eerste foto is de hoek wat ik nu onderhanden neem ook omdat ik de wissel daar moet aanpakken .



Hier heb ik de zaag er in gezet ging makkelijker dan ik dacht .



En hier heb ik dan een gekeken hoe ik uit kom met wat ik wil doen .



maar morgen hier mee verder ,een beetje google  naar een beetje voorbeelden kwa huisjes
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Heb je nog huisjes Ger?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

november 03, 2014, 22:12:22 #1931 Last Edit: november 03, 2014, 22:14:05 by ger deguelle
Citaat van: Janbouli op november 03, 2014, 22:03:24
Heb je nog huisjes Ger?


hoi jan nee hoor voor dat gedeelte heb  ik niks liggen ,heb nog wel wat maar niet de goede lijm voor en zonde voor ander lijm te gebruiken wat niet goed is .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Had je niet een paar houten kitjes van mij , of iig een, en ik heb ook nog wat plastic kitjes van Atlas.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op november 04, 2014, 00:38:17
Had je niet een paar houten kitjes van mij , of iig een, en ik heb ook nog wat plastic kitjes van Atlas.
Ik had inderdaad een paar kitjes nog hier liggen Jan , maar ik heb daar geen lijm voor en ik vind het zonde om ze te verkloten
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik denk dat je ?n goede keus gemaakt hebt Ger met dat dorpje te bouwen.
Dan, vind ik altijd wel leuk, is de trein effe uit het zicht.
Een eventuele kleine passagiers trein kun je dan laten stoppen!
Spelmoment erbij zou ik zeggen!!!
Hans, liefhebber On30 + H0