Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Vandaag alle schakelaars aangesloten ,ff test rijden wat die doet of alles goed is nu blijkt dat ik een wissel kortsluiting had maar ik dacht dat kan toch niet ik had alles kleur bij kleur  :-\
Dus weer onder de baan kijken of ik iets over het hoofd gezien heb ,nee alles klopt maar probleem bleef dus ik ff raar gedaan en heb twee kabels van de schuifschakelaar omgewisseld wat naar de voeding naar de rails gaat en wat bleek dat was het pfff maar nu heb ik + op - en omgedraaid .

Heb meteen de voorkant ff onderhanden genomen mooi zwart geverfd en gezocht wat ik op de stangetjes doe van alles geprobeerd kralen ,hout niks paste  :-\ :-\
Dan maar ff naar de action gegaan om de hoek kijken of ze wat hebben zag ik een bingo spel liggen met plastic ballen ,ik denk ja neem maar mee ,2 mm gaat  er in geboord en daar weer schroefdraad in klaar en past  ;D

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

En meteen ook genummerd , die wissels, Bingo !!!
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Valse bingo ... Nee erg leuk gedaan  8)

Groet,
Paul

Citaat van: Janbouli op november 01, 2014, 15:15:14
En meteen ook genummerd , die wissels, Bingo !!!


dat had ik inderdaad kunnen doen ja ,maar daar heb ik niet aan gedacht  :( ???
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zeer duidelijk zo Ger!
Goeie oplossing met die (bingo)balletjes.
Nog een spel erbij bij je baan!
Hans, liefhebber On30 + H0

Perfect zo...... ;D
Dat noemen ze een sterk staaltje out of the box thinking.....

Ton
Erare humanum est

Slim bedacht en het staat ook nog super goed ....

Jeffrey

Ik zit met een probleem  :-\ ik heb links naast het raam 4 wissels liggen maar ik krijg dat niet zo gemaakt zo als ik het nu aan het doen ben met de schakelaars zie foto:



Nou wat ik wil doen met dit gedeelte is :ik wil die gedeelte waar de wissels liggen de berg aan de onderkant en een gedeelte aan de kant van de muur weg hallen ,en denk er aan om daar een dorp te maken met een klein station en meschien een brug voor langs de water val naar de andere kant .
Zo krijg ik een weg naar de mijn toe en waar de mensen wonen wat bij mijn werken ,wat vinden jullie er van doen of iets anders ik hoor het graag van jullie  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Waarom werkt het niet met de schakelaars? Als het om moeilijke plaatsen gaat zijn er in de modelbouwwereld trek duw mechanismen werkt net zoals de kabel van een handrem maar dan met een staaldraad zodat die ook heen en weer kan en (waarschijnlijk voor jou probleem) ook bochten kunt maken.

JohnT

Citaat van: JohnT op november 02, 2014, 19:05:04
Waarom werkt het niet met de schakelaars? Als het om moeilijke plaatsen gaat zijn er in de modelbouwwereld trek duw mechanismen werkt net zoals de kabel van een handrem maar dan met een staaldraad zodat die ook heen en weer kan en (waarschijnlijk voor jou probleem) ook bochten kunt maken.

JohnT

ik weet dat bestaat JohnT maar ik heb de rails op dat stuk ruim 50 cm hoog liggen en waar de rails lopen kom je van nder bijna helemaal niet aan je komt er net met de hand in .

daarom denk ik voor dar een dorpje te maken ,dan kom ik daar beter bij als ik dat die hoek verander
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger,

Je zou voor die plaatsen ook aan Ground Throws van Caboose Industries kunnen denken...

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op november 02, 2014, 19:44:11
Hi Ger,

Je zou voor die plaatsen ook aan Ground Throws van Caboose Industries kunnen denken...

Gerard

ik heb deze al eens gezien op een baan en ik vind ze niet uitzien eerlijk gezegd  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ach ja, smaken verschillen...

Je kunt natuurlijk ook gewoon een heel dorp bouwen...  :)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Werken wel als de brandweer.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: ger deguelle op november 02, 2014, 19:50:36
Citaat van: Gerard Wassink op november 02, 2014, 19:44:11
Hi Ger,

Je zou voor die plaatsen ook aan Ground Throws van Caboose Industries kunnen denken...

Gerard

ik heb deze al eens gezien op een baan en ik vind ze niet uitzien eerlijk gezegd  ;)

Ik heb er wel een paar over als je zou willen Ger , maar ik geef je wel gelijk die voor N-schaal zijn erg groot , ik ga ze alleen op mn schaduw rangeer tereein gebruiken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N