Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

wie niet, daarom begin ik soms met iets nieuws, en of ga ik weer verder met een ouder project >:D
mijn module baan ligt nu ook al weer een paar maanden stil ::)
als het maar een keer af komt, jezelf geen tijdslimiet stellen is denk ik wel belangrijk.
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Ger

In een ander draad je schrijf je dat je het allemaal niet meer zo ziet zitten en je afvraagt of PECO de juiste keuze is. Waarom vraag je je dat af? Wat is er mis met PECO? Goed, de wissels zijn niet exact Amerikaans maar zijn mechanisch w?l heel erg betrouwbaar. En dat is ook wat waard, niet waar?

Ik ben de laatste tijd veel Amerikaanse banen tegen gekomen die PECO gebruiken, zelfs een van de Model railroader auteurs gebruikt PECO.


Citaat van: robboxxx op april 26, 2014, 07:41:15
Ger

In een ander draad je schrijf je dat je het allemaal niet meer zo ziet zitten en je afvraagt of PECO de juiste keuze is. Waarom vraag je je dat af? Wat is er mis met PECO? Goed, de wissels zijn niet exact Amerikaans maar zijn mechanisch w?l heel erg betrouwbaar. En dat is ook wat waard, niet waar?

Ik ben de laatste tijd veel Amerikaanse banen tegen gekomen die PECO gebruiken, zelfs een van de Model railroader auteurs gebruikt PECO.

Ik heb dat gezegd omdat ik altijd veel problemen met die wissels heb rob daardoor ben ik aan de twijfel gaan raken over peco .
Toen Martin mij schreef over de wissel zagen en een draadje door knippen was ik wel een beetje goed gezind dat het werkte had zo al 3 wissels gedaan en bij de 4 ging het weer niet goed ,en heb steets het zelfde gedaan als bij die andere 3 en toen het fout ging weer was de emmer vol .
Maar dat niet alleen er waren nog best veel andere dingen die niet goed gingen met de baan .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger

Ik wil best eens komen kijken. Misschien dat we samen een oplossing kunnen vinden of dat je zo misschien op een idee komt om iets anders te doen.


Citaat van: robboxxx op april 26, 2014, 13:37:18
Ger

Ik wil best eens komen kijken. Misschien dat we samen een oplossing kunnen vinden of dat je zo misschien op een idee komt om iets anders te doen.

Vind ik super dat je het aanbied jan heeft zich ook al aangeboden om te helpen vind ik echt super maar heb er nu nog geen fut voor op het moment .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hopelijk komt het wel weer Ger, is toch een te mooie hobby om er mee op te houden. Merk bij veel mensen dat ze een maal wat voor gedaan en gezien moeten hebben en dat ze dan de dingen zelf kunnen..oh is het zo eenvoudig is dan het commentaar..daarnaast is het misschien wel een idee wat met mensen samen te doen / bouwen. Sinds ik bij Mitropa zit vermaak ik me toch opperbest bij gezamelijke projecten en de spaarzame bouwdagen die we hebben. Ben op dit moment bijna mwekelijks met John aan het knoeien, een paar uurtjes per avond maar erg gezellig..

Maar nu effe serieus Ger, je hebt in mijn ogen zoveel talent dat het jammer zou zijn als je ermee stopt.

Martin heeft helemaal gelijk Ger.
Ook ik wil je mijn hulp aanbieden!
Ik heb je leren kennen als 'n super kerel die ook nog heel veel weet van Amerikaanse treinen e.d.
Wat jij al bereikt hebt, dat is pure klasse en dat meen ik serieus.
Hans, liefhebber On30 + H0

Hoi Ger,


Zo nu en dan een pauze is helemaal niet erg, doen wij ook regelmatig. Vooral als we een weekendje met ons baantje weg zijn geweest doen we een paar weken niets aan modelspoor. En met mooi zomers weer doen we ook niet veel aan bouwen, dat kan soms wel een paar maand duren. Maar dan begint toch weer te kriebelen en ga je boordevol nieuwe idee?n weer vrolijk verder met deze prachtige hobby. En als je hulp nodig hebt laat het maar weten.


Groetjes, Wim.

Hi Ger,

Zit zelf ook vaak in een "bouwdip"
Maar nu ik iedere week bij Martin aan het "freubelen ben geeft me dat weer de inspiratie om verder te gaan.
Dus zou het aanbod aan nemen om af en toe wat samen te doen.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Ger
Ger

Helaas weet ik als geen ander wat het is om in een dip te zitten. Ik kamp al jaren met ernstige depressies dus ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt.

Iedereen probeert je over te halen om t?ch iets te gaan doen. Al dan niet met mij. Goed bedoelt, maar het kan averechts werken want je wil vooral met rust worden gelaten. Ik ken dat.

Laat je niets aanpraten. Hoe goed bedoeld het ook is. Als je er even geen zin in hebt, is dat nu eenmaal zo.

Mijn aanbod staat nog steeds en blijft ook staan. Dus wil je ooit een keer weer aan de gang gaan, wil ik je graag helpen.

Voor nu; blijf trouw aan jezelf en neem de tijd die je daar voor nodig hebt. Ooit komt de zin in je hobby terug.

Met groet,
Rob

Misschien wel leuk om binnenkort eens met zn 3en bij elkaar te komen bij een van de banen, bij Rob bijvoorbeeld en daarna even een terrasje pikken  ;)  en daarna eens pas bij Ger, als Ger daar zin in heeft en dat aan geeft.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Geen probleem wat mij betreft. Lijkt me inderdaad leuk.

Leuk idee Jan , en mannen bedankt voor jullie aanbod
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Een beetje verlichting aan gebracht in de mine .






Alleen nog eens kijken als ik zin heb hoe ik de kabels weg werk
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ha die Ger,

Goed om je weer terug te zien.
Wel appart die mijn 
groeten John LC

www.lostcreek.nl