Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Zo ik heb de vrijdag ook om wat ik wilde doen vandaag heb ik gedaan  ;D wel nu pijn in de rug beetje misselijk maar dat komt wel goed als ik dadelijk wat eet .
Maar dat is normaal bij mij als ik ergens voor ga doe ik alleen dat en dan zie en hoor ik niks om me heen .
Morgen de andere hoek hoop dat ik dat ook af krijg op een dag , ben zeer tevreden hoe het nu ligt ik zie geen weggezakte rails of wissels de wagon loopt beter nu dan eerst .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo Ger, je hebt heel wat werk verzet  vandaag. Ziet er goed uit.
Je mag trots op jezelf zijn  :) ;)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Je bent flink opgeschoten Ger. En als de wagons nu al beter lopen is het de moete wel waard geweest. Toch?

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

zo is het weg en zo is het terug, ik ben ook benieuwd naar de rij ervaringen na deze ingreep Ger.

maart 28, 2014, 18:30:48 #1504 Last Edit: maart 28, 2014, 18:35:52 by ger deguelle
Thx mannen ik ben er alleen aan het denken denver is nu eigenlijk een kopstation als ik het goed heb ,daar denk ik aan de twee sporen aan de kant van de muur doodlopend te maken .
Zie voorbeeld :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger, wat 'n puinhoop!
Maar ik las: morgen de andere hoek hoop dat ik dat ook af krijg op een dag.
Jongen, het is toch geen werk.
Jan heeft toch 'n beetje gelijk: rustig eerst alles over denken, even afstand nemen en daarna rustig weer aan de gang.
Je moet je zelf niet zo op kl.........
Morgen komt er weer 'n dag, toch?
Hans, liefhebber On30 + H0

Vanmorgen heel vroeg aan de slag gegaan om de andere gedeelte van de baan af te breken ben nu 6 uur verder schiet lekker op en zit op schema  ;)

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Jeblijft van die bergen af he :)

Zo ik ben weer een stukje verder en moe en verdaan ,maar ook blij dat ik dat nu zo gedaan heb de wagons lopen nu veel beter dan eerst ze gaan niet schuin en noem maar op .



Bij elke wissel meteen ook een gat gemaakt voor de wisselaandrijving dat had ik namelijk eerst ook niet .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Ger het ziet er strak uit en ik hoop van ganse dat het straks ook strak rijd, en nu vooral alle wissels van stroom voorzien.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

gefeliciteerd Ger, je hebt met dit topic de 100 pagina's overschreden. Hieperdepiep!

Citaat van: robboxxx op maart 30, 2014, 10:42:23
gefeliciteerd Ger, je hebt met dit topic de 100 pagina's overschreden. Hieperdepiep!


Dat was niet de bedoeling lol maar ik deel veel te veel wat ik doe met mijn baan denk ik  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Is dat 'n record, 100 pag. overschrijden?
Maar het is ook 'n gigantische baan.
Heel veel disciplines!
Ook hier geld (voor mij ook hoor) al doende leert men.
Hans, liefhebber On30 + H0

Zo naar 3 dagen hard werken heb ik vandaag bereikt wat ik wilden de hoofdlijn weer voorzien van stroom .

http://youtu.be/Ygf0j8IF0SA
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf