Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

en nu een paar flinke sparren erbij.....

Trouwens , je rails ligt niet recht!!!!
Dat is minder!!

Ton
Erare humanum est

Ben het met John eens Ger de boompjes staan te georganiseerd, durf gerust om er hier en daar een paar tegen elkaar aan te zetten en op een andere plek weer verder uitelkaar , gebruik overigens zoveel mogelijk ongelijke getallen als je ze bij elkaar zet 3 of 5 bij elkaar.  En ik zou wat minder boompjes neer zetten , vond het zonder ook al goed .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: dutchbuilder op februari 25, 2014, 22:32:50
en nu een paar flinke sparren erbij.....

Trouwens , je rails ligt niet recht!!!!
Dat is minder!!

Ton

valt inderdaad meer op nu inderdaad maar ja in het echt liggen ze ook niet allemaal kaars recht denk ik zo .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nou, dat soort rangeerterreinen ziet er toch meestal strak uit.
En ik vind het niet echt passen bij een modelbaan en zeker niet bij dat strakke van de gebouwen op die van jou.
Ik kan er persoonlijk niet zo goed tegen.
Of je legt het bewust krom of super recht maar niet tussenin , want dat is slordig!

Ton
Erare humanum est

@ton mij was het eerder niet opgevallen zo maar daar is helaas niets meer aan te doen  :-\
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Als je de bedding met verdund houtlijm heb vast gezet , kun je het gewoon los weken met een beetje water....

Ton
Erare humanum est

In het echt liggen ze ook niet kaars recht, tenminste als ik sommige 1:1 filmpjes mag geloven.

Gelukkig is het zicht op de baan meestal over dwars, neem ik aan. In dat geval zullen de onrechtheden niet onmiddellijk opvallen, lijkt mij. Het is allen te zien als je in de lengte over de baan kijkt en er op let. ;) :)

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Ik heb het een beetje rechter gekregen maar krijg het niet 100% recht helaas !en inderdaad je ziet het alleen als je over de lengte kijkt .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Soms moet je een onrechtmatigheid accepteren; we zijn tenslotte niet allemaal 100% vakkundig en... het blijf natuurlijk gewoon een hobby die ieder op zijn eigen manier beleeft en produceert. ;) Je baan is gewoon heel erg mooi :)

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

februari 26, 2014, 15:30:58 #1315 Last Edit: februari 26, 2014, 15:37:07 by dutchbuilder
Poul , je ziet mij ook nergens schrijven dat Ger zijn baan niet mooi is, in tegendeel.
Het is zeer fraai wat onze vriend  aan het maken is....
Maar soms zie je het even niet, weet ik uit ervaring!
En dan is het meestal prettig als je door je collega bouwers even weer op het rechte pad word gezet ....no punn intended.

Ton
Erare humanum est

Nou ik vind het super dat men zo precies kijkt naar wat je doet en ik probeer er altijd in mee te gaan wat ze me zeggen  ;)

Ik heb het  een beetje kunnen recht maken Ton maar heel goed krijg ik het niet helaas  :-\ maar vind het nu wel beter



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

februari 26, 2014, 17:04:54 #1317 Last Edit: februari 26, 2014, 17:56:46 by Narrowon
Ik weet wel zeker Ton dat je aanwijzing goed bedoeld is. Met 'Je baan is gewoon heel erg mooi,' bedoel ik eigenlijk dat het over het geheel genomen een heel mooie baan is.
Opbouwen de kritiek is natuurlijk altijd goed en dat is ook de waarde van dit forum, zo leren we meer.
Maar een onregelmatigheid als deze, die mogelijk niet gemakkelijk te herstellen is, zou geaccepteerd kunnen worden, vooral omdat die alleenmaar zichtbaar is in de lengterichting van de baan.
Hij ligt er nu trouwen wel beter bij Ger.

Mvg, Poul..
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Dit ziet helemaal niemand die in het echt naar de baan kijkt , ik denk zelfs dat Ger moeite heeft moeten doen om die foto te maken door met zn camera over de baan te gaan hangen , ik zou me er niet zo druk over maken Ger.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik heb vanmorgen het begin gemaakt voor de toegang over de weg naar budweizer toe .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf