Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: Janbouli op januari 05, 2014, 20:31:32
Waar ik me heel strak aan houd , alle plastic overschilderen of weatheren, je wilt toch niet dat mensen van 10 meter afstand zien dat je zo'n M?rklin meuk man bent die alles zo uit de doos op de baan zet.

Nee dat vind ik ook moet ff kijken of met een groote spuitbus of met de airbruch
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: Janbouli op januari 05, 2014, 20:31:32
Waar ik me heel strak aan houd , alle plastic overschilderen of weatheren, je wilt toch niet dat mensen van 10 meter afstand zien dat je zo'n M?rklin meuk man bent die alles zo uit de doos op de baan zet.

Hey dat heb toch niks met pukkels te maken  ;)

Zo weer een paar uurtjes aan de sand facility gewerkt is weer genoeg voor vandaag

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: Janbouli op januari 05, 2014, 20:31:32
... je wilt toch niet dat mensen van 10 meter afstand zien dat je zo'n M?rklin meuk man bent die alles zo uit de doos op de baan zet.

Neh, daar krijg ik echt pukkeltjes van...  :)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

januari 06, 2014, 19:02:02 #1129 Last Edit: januari 06, 2014, 20:10:37 by ger deguelle
Zo weer een paar uur verder met een lichte grijs tint



Ben blij dat die in elkaar staat heel veel kleine dingen en ook nog behoorlijk scheef alles ,en ik heb er voor de zekerheid 3 strippen van 1 cm er onder geplakt voor de stevigheid van het model anders is het niet goed handelbaar .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


januari 06, 2014, 20:07:47 #1131 Last Edit: januari 06, 2014, 20:11:01 by ger deguelle
Citaat van: milocomarty op januari 06, 2014, 20:04:12
Geen plaatje Ger ... ???


Raar ik zie hem wel nu dan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Is nog steeds een gebroken link bij mij en wil ook niet in een nieuwe tab...

Ik zie hem nu wel , een uurtje geleden niet , waar staat ie op Ger?

Laat maar zie dat het postimg.org is, zal wel even daar aan gelegen hebben.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik ken postimg niet , misschien een tip voor sommigen hier, Flickr heeft nu een gratis account met schrik niet 1 Terabyte opslagruimte , kun je een paar honderdduizend foto's op kwijt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 06, 2014, 20:29:04
Ik ken postimg niet , misschien een tip voor sommigen hier, Flickr heeft nu een gratis account met schrik niet 1 Terabyte opslagruimte , kun je een paar honderdduizend foto's op kwijt.

Ik gebruik die meestaal altijd vind hem makelijk
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf





Ben nu 10 min aan de gang geweest met Flickr toen viel mij in Madonna  ;D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger,

Dat knapt er echt van op.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Ja ik ben weer te snel geweest met spuiten had de reling moeten afplakken wand die horen geel te zijn  :-[
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf