Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Wanneer is de "open dag"?
Machtig mooi, man!
Kijk, even experimenteren, advies hier en daar, veel zelf kennis en hup, zie hier het resultaat!
Hans, liefhebber On30 + H0

Super Ger, die bomen die je gespoten hebt zien er fantastisch uit. Heb vandaag ook het zeemos en rendier mos binnengekregen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

december 20, 2013, 08:36:00 #1037 Last Edit: december 20, 2013, 08:45:49 by ger deguelle
Citaat van: Janbouli op december 20, 2013, 01:01:50
Super Ger, die bomen die je gespoten hebt zien er fantastisch uit. Heb vandaag ook het zeemos en rendier mos binnengekregen.

En jan hoe zag het zeemos er uit en ben benieuwd hoe het rendier mos er uit ziet en wat koste zoon een doos dan ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hier de 2 dozen met een spuitbus erin om de grootte te illustreren.





Het rendiermos was 11,50 excl. BTW als ik het goed heb. Het zijn de kleuren camouflage en lente groen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ziet er allemaal weer goed uit of vergis ik me jan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heel mooi geworden Ger. De bomen zijn in herfstkleur, zie ik. Dat wil dan zeggen dat de gehele baan in een herfstsfeer moet worden gehouden.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Citaat van: Narrowon op december 21, 2013, 08:49:23
Heel mooi geworden Ger. De bomen zijn in herfstkleur, zie ik. Dat wil dan zeggen dat de gehele baan in een herfstsfeer moet worden gehouden.

Mvg, Poul.

Ik was aan het denken voor alleen die inham van de berg te doen
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ja zo lang je maar niet echt de seizoenen door elkaar haalt op een klein stuk kan alles, en eigenlijk MAG alles wat jij wil.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op december 21, 2013, 11:25:26
Ja zo lang je maar niet echt de seizoenen door elkaar haalt op een klein stuk kan alles, en eigenlijk MAG alles wat jij wil.

Ja dat wil ik ook niet ,ik laat het door lopen tot aan het raam bij de brug de rest word dan stad gedeelte en daar komen niet veel bomen denk ik zo
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hier weer een kleine update van mijn berg weer 150 er bij staan nu ruim 250 boomen en de dennen niet mee geteld .

http://youtu.be/_2iPfVer9dg
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Is het al tijd om een doos bij te bestellen  ;) ;D

Citaat van: milocomarty op december 21, 2013, 13:29:31
Is het al tijd om een doos bij te bestellen  ;) ;D

Ik zit nu op de helft van de doos  ;D :D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi zo Ger, kun je nagaan , had je honderden euro's gekost met Supertrees of met die verpakking die je eerst had.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Precies Jan maar dan had ik de handdoek in de ring gegooid ,maar het moeilijkste komt nog de stad  :-\ maar daar ben ik nog ver van af
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Idd net effe op zitten googlen, 300-400 boompies bij scenic express voor 115 dollar...is dit tich wat voordeliger..