Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.


Sterkte Ger, en zorg niet dat ze een foutje maken en je opeens mevrouw Deguelle bent geworden....... >:D :) ;)

december 05, 2013, 09:18:05 #992 Last Edit: december 05, 2013, 10:27:28 by ger deguelle
Citaat van: usronald op december 05, 2013, 09:16:29
Sterkte Ger, en zorg niet dat ze een foutje maken en je opeens mevrouw Deguelle bent geworden....... >:D :) ;)

Is niet erg dan word ik lesbies en ik houw ook van treintjes  ;D ;D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het zal wel stil worden nu hierop het Forum!!!!!!!!!!
Ger, sterkte jongen en laat weer gauw van je horen.
Hans, liefhebber On30 + H0


Ger, hoe is het nou met je?
Hans, liefhebber On30 + H0

Hoe is het nu met me pffff ik had op de echo een liesbreuk van 8 mm tijdens de operatie bleek dat ik een liesbreuk van ruim 4 cm had ze hebben namelijk ook de darmen terug moeten duwen .
Ik leeg nu op de bank het is al een zware opgave om naar de wc te gaan ik kan namelijk mooielijk lopen en alles is behoorlijk opgezet bij de lies .
Verveel me te pletter op de bank  :( ben door mijn leesvoer heen en ik moet de iPad elke dag opladen hij trekt dat niet de hele dag aan ik heb nog nooit zoveel youtube filmpjes gekeken .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik sprak gisteren een vriend van mij en die is voor de tweede keer onder het mes geweest voor een liesbreuk.
Die is ook niet blij! en door de ruggeprik heeft hij ook nog last van num nuts!! ;D
Ook nog in het Ruwaert van prutsen ziekenhuis!
Maar net zoals jou veel te actief geweest na de operatie!
Dus , wees gewaarschuwd, hou je rustig....kan ff duren.
Hou je haaks Ger!

Ton
Erare humanum est

Hi Ger,

Net wat Ton al aangaf het is inderdaad belangrijk om zeker 6 weken goed te rusten na de operatie.
Heb zelf meegemaakt dat mijn eerst operatie van de liesbreuk niet goed is gegaan omdat ik niet genoeg rust heb genomen.
ik was zelf zo gek dat ik me door de bedrijfsarts na 3 weken weer aan het werk liet sturen
Dat zou zijn onder het mom van; lichte werkzaamheden maar voor dat je het weet verval je te snel in het meer doen dan wat je kan.
Dit resulteerde wel in een tweede operatie  >:D

Dus genoeg rust na de operatie en niet tillen en fietsen is heel belangrijk.
komt allemaal goed  :) :)

Groeten "een ervarings deskundige"

Gr John LC

Gr John

groeten John LC

www.lostcreek.nl

Sterkte Ger , en zoals gezegd genoeg en lang genoeg rusten, misschien een cursus Engels in tussen doen . En heb je geen bouwpakketje of zo waar je intussen aan kunt werken, of gaat dat ook niet.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op december 09, 2013, 14:49:27
Sterkte Ger , en zoals gezegd genoeg en lang genoeg rusten, misschien een cursus Engels in tussen doen . En heb je geen bouwpakketje of zo waar je intussen aan kunt werken, of gaat dat ook niet.

Nou Jan ik kan niet lang recht op zitten dus dit gaat hem niet worden nu op het moment  :( ik wilde vandaag dat zeemos namelijk doen maar helaas  >:D
Dus op het moment veel aan het kijken wat er al zo te doen is over verouderen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger,

Dit is ook wel leuk om te bekijken

http://www.finescalerr.com/forum/index.php

Gr John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: johnlostcreek op december 09, 2013, 15:31:55
Hi Ger,

Dit is ook wel leuk om te bekijken

http://www.finescalerr.com/forum/index.php

Gr John LC

Staat bij favorieten  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nou Ger, ook van mijn kant, sterkte met je rusttijd!
Ik hoef tegen jou niet te zeggen dat je het rustig aan moet doen.
Als je nog 'n spannend boek nodig hebt...................
Hans, liefhebber On30 + H0

Thx mannen allemaal bedankt  ;)

Vanmorgen eens over de treinkamer gegaan kijken hoe het met het water is nou ik schrok het meer gedeelte waren behoorlijke witte vlekken in het water ,dis dat moet op nieuw gedaan worden als ik beter ben
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf