Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

november 30, 2013, 12:45:33 #915 Last Edit: november 30, 2013, 13:10:12 by dutchbuilder
Ik geloof je op je woord maar ik vind, zoals je het nu gedaan heb, niet mooi!
Die bomen zien er goed uit , mogen, in verhouding met de coniferen, wel wat meer zijn.
Maar die "struiken"doen het echt niet voor mij op deze manier.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op november 30, 2013, 12:45:33
Ik geloof je op je woord maar ik vind, zoals je het nu gedaan heb niet mooi!
Die bomen zien er goed uit , mogen, in verhouding met de coniferen, wel wat meer zijn.
Maar die "struiken"doen het echt niet voor mij op deze manier.

Ton

Dan hal ik ze weg zit nog niet vast  ;) en wat bedoel je met verhouding bomen en coniferen de grote of aan taal ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Als je die foto's en filmpjes bekijkt zijn er meer loofbomen dan coniferen.
Dat bedoel ik met verhouding.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op november 30, 2013, 13:08:14
Als je die foto's en filmpjes bekijkt zijn er meer loofbomen dan coniferen.
Dat bedoel ik met verhouding.

Ton

O dat weet ik ik ben namelijk door mijn zeemos heen er komen nog zeker veel loofbomen bij  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

tussen twee van die hele mooie haakjes....die waterval ziet er gelikt uit, zo met dat opspattende water aan de onderkant.

Ton
Erare humanum est

Denk dat het een goed idee is. Zo'n lappendeken met allemaal kleuren is even mooi maar ik raak er toch snel op uitgekeken maar dat weet je inmiddels.

JohnT

Helemaal met John eens.
Niet teveel kleuren, dat is niet mooi.
Probeer bij enkele kleuren (liefst in dezelfde tinten) te houden en niet teveel contrast!
Hans, liefhebber On30 + H0

Ger
Ik zou de kleuren wat meer na elkaar toe brengen. de kleurverschillen zijn nu te groot.

Citaat van: robboxxx op december 01, 2013, 10:08:57
Ger
Ik zou de kleuren wat meer na elkaar toe brengen. de kleurverschillen zijn nu te groot.

Dat is ook wat ik bedoel het is nu net een lappen kat wat op de berg ligt ,ik wil dus een bos maken met een kleur met hier en daar een den er tussen zie voorbeeld
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je zult in het echt eerder die lappendeken tegen komen dan een lofbomen woud met een kleur, misschien de bomen heel licht met een wat donkerder tint bespuiten, zodat het iets meer overlapt.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op december 01, 2013, 12:26:15
Je zult in het echt eerder die lappendeken tegen komen dan een lofbomen woud met een kleur, misschien de bomen heel licht met een wat donkerder tint bespuiten, zodat het iets meer overlapt.



Moet ik inderdaad ook eens testen ja maar eerst goedkope zeeschuim vinden .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


@ Martin dankje voor de links .

Ben nu behoorlijk aan het  twijfelen geraakt of ik het wel moet doen met die herfst kleuren of dat ik alles met dennen en gewone loofbomen moet doen  :-\ :-\ :-\
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger het is jouw wereld , dus meerdere seizoenen mag!!!

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op december 01, 2013, 14:45:38
Ger het is jouw wereld , dus meerdere seizoenen mag!!!

Ton

Dat weet ik ton maar ik heb 1 jaar gebruikt voor dat ik nog wat durfde te maken op de berg colorado river , en ik heb denk ik weer de laat hoog liggen en hoe die bomen er bij stonden vond ik zelf niet mooi uit zien niet natuurlijk over komen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf