Ag Press Manhattan Kansas Scratchbuild

Gestart door Janbouli, oktober 17, 2012, 20:54:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Mooi Jan!

Komt er nog zo'n typische Amerikaanse vlaggenmast met stars & stripes?

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Nice Jan !! Alleen dat gras  :'( zou er de groene ondergrond onder weg laten, dat felle groen schijnt door op de foto's en maakt je statisch gras meer neon groen. Gras groeit op zand en da's nie groen zou als ik jou was beginnen met een donkere basis. De meeste grote kunstenaars begonnen met het schilderen van de schaduwen en gingen van donker naar licht. Maak 's een proefstukkie voor het effect, en je zult zien dat het gras er natuurlijker uit gaat zien met een donkere aarde kleur als basis. 't is maar een tipje..

Citaat van: milocomarty op november 03, 2012, 20:25:09
Nice Jan !! Alleen dat gras  :'( zou er de groene ondergrond onder weg laten, dat felle groen schijnt door op de foto's en maakt je statisch gras meer neon groen. Gras groeit op zand en da's nie groen zou als ik jou was beginnen met een donkere basis. De meeste grote kunstenaars begonnen met het schilderen van de schaduwen en gingen van donker naar licht. Maak 's een proefstukkie voor het effect, en je zult zien dat het gras er natuurlijker uit gaat zien met een donkere aarde kleur als basis. 't is maar een tipje..

Yep , had ik tot nu toe iedere keer gedaan , en dacht dat dit mooier zou zijn, misschien dat ik de onderplaat helemaal opnieuw doe.

Gerard , ja die vlag moet er nog bij, zie het prototype  ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op november 03, 2012, 20:36:50
Gerard , ja die vlag moet er nog bij, zie het prototype  ;D

Was de prototype alweer vergeten, maar het leek me er echt een gebouw voor, vandaar...
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop