Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

En is de opzichter tevreden over het werk wat je geleverd hebt?
Gr. Klaas

Door omstandigheden kan ik helaas eerst geen amerikaan kopen


Beetje aan 't voorbereiden voor Mechelen, baantje gaat morgen naar beneden. Effe kijken of ik nog weet hoe ie in elkaar moet. Woensdag testen en boompies herstellen die na OntraX wat transportschade hebben gehad. Wel besloten om zo veel mogelijk 0n30IMA kits mee te nemen. Dus maar wat aan het prutsen met de reefertjes. Metalen dakkie in de verf en pastelpoeiers. Walkway verlijmt, paar kleine details nog en ze kunnen mee...







Excuses voor de wat blauwige plaatjes. Na 3 keer mieren met de WB was ik het wel zat...

ziet er mooi uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf




Ik neem aan dat John dit bedoeld?
Leuke dingen die reefertjes.

Klopt, ik vind de scharnieren die er nu opzitten wat groot, mogelijk gezichtsbedrog? En de tweede wagon heeft nog geen scharnieren.

JohnT

Scharnieren zitten samen met de stangen / sluitingen aan een gietboom. Is Grandt Line spul en zit bij de kit. Zal wel op schaal zijn denk ik. Niet vergeten dat het erg korte reefertjes zijn...

Excuses, meeste plaatjes zijn weg. Server staat in New Jersey en die hebben Sandy over de vloer gehad.
Effe een paar van Mechelen dan...







foto's Ren? Wolf

Mooie fotos van Rene, de belichting is perfect.

Ik neem aan dat je fotos weer terug komen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ga er wel vanuit, is blijkbaar een tijdrovende zaak om de stroom weer terug te krijgen. Bill (Geezer) draait al 4 dagen op een generator  :-\

ziet er goed uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: milocomarty op november 02, 2012, 18:46:04
Bill (Geezer) draait al 4 dagen op een generator  :-\
Yep, las het op kitforums.com
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N