Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Zo naast het knallen en knetteren aan de 9 modulebakkies voor een mede modelbouwer  toch ook maar een beetje aan het bruggetje gewerkt. Beetje stain en verf, wat NBW's en de bielzen kunnen erop...





Totale lengte ongeveer een meter......

Zeer mooi
gr ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je gaat weer als de brandweer Martin!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Dank heren ! Nog even terugkomend op John's vraag of het idd niet makkelijker is het hout eerst in de stain te gooien. Is wel de gebruikelijke gang van zaken bij mij maar in dit geval wordt de brug in de wpl gebouwd, maak ik de plankies on demand en verwerk ze gelijk. "t Is gewoon luiigheid da'k de stains niet ging pakken  ;)


Zie dit draadje voor het eerst, wat een mooi plan ben jij aan het bouwen.
Ronald zijn baan zou er zo aan vast kunnen.

Groeten Klaas
Gr. Klaas

Door omstandigheden kan ik helaas eerst geen amerikaan kopen

Hey Klaas welkom en bedankt voor het compliment !

Vanavond een storinkje in de werkplaats,dus meer tijd om wat te bouwen  ;D

Heeft me een 2,5 uur gekost alle bielzen te stainen, op maat te knippen en vast te lijmen....







De paar uitstekende bielzen zullen een platformpje krijgen met wat touw en emmers, stoomloks en houten bruggen is niet de beste combinatie  ;)

Wouw ziet er mooi uit super .

Gr ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Bedankt mannen ! Altijd al eens willen doen , 1 module 1 brug. Eigenlijk zonde om 'm niet in m'n vaste baan te plakken straks  ::)

Citaat van: milocomarty op oktober 18, 2012, 10:10:30
Bedankt mannen ! Altijd al eens willen doen , 1 module 1 brug. Eigenlijk zonde om 'm niet in m'n vaste baan te plakken straks  ::)
Tja , dan doe je dat toch gewoon, of is de module om vaker te gebruiken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hmm nee, ja wel met tentoonstellingen etc. Deze bak daar uitsluitend voor gebouwd. Ga het trackplan wel aanpassen dat wat ik nu in gedachten heb toch ook aan m'n thuisbaan wil  ??? :-\

Zou een hele mooi stuk van je thuisbaan maken , Martin.  Tot zaterdag, bij Mitropa toch he?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Nope, Mitropa is niet uitgenodigd dit keer, BNLS stand  :-[

Vandaag de sidewalk en 2 platforms toegevoegd, klein menneke bekijkt het werk...







Paar kleine dingen en een lading NBW's en dan ga'k maar is aan de zooi eromheen beginnen  ::)