Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.


Subliem!
Hans, liefhebber On30 + H0

Bedankt Martin. Het geeft een mooi effect, vind ik. :)

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Uch uch uch, effe het stof van een ouwe topic blazen..
Chronisch ruimtegebrek in m'n wekplaats...maar effe 2 modules van Mara Harbor op z'n bedachte plek gezet, ook maar eens rustig gaan nadenken over een achtergrond...
Tevens bezig gegaan alle groenzooi van  Nolans Wharf te jassen en te vernieuwen naar de huidige standaard..






Geeft zo wie zo al een warmere sfeer, en met een achtergrond kun je gerust zeggen dat je een schitterend 3D schilderij hebt.

JohnT

Dank je !

Zo laatste bakkie in deze ruimte heeft rails en rijd, NW voorzien van een nieuwe laag grond, deels al in de eerste laag latex gejast...







Yep, witte pr?ttel  ;) ;D

Ledlampies in dit geval...bevallen me nog steeds goed..

Mooi hoor! Heb je toevallig een foto van het totaal? Daar ben ik wel benieuwd naar ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

In z'n geheel gaat niet Joop, staat een muurtje tussen  ;) Kan wel een overzichtsfoto maken...

Velen zullen wel denken die is maf, schilderen van je aarde. Doe het eigenlijk om alles een beetje in 1 kleur te krijgen. Wel variatie maar toch hetzelfde palet..en het maakt neit uit wat je als basislaag gebruikt, zand, steentjes of wat dan ook..
Basislaag met RAL7013 er lekker op tamponeren, gevolgd door  RAL7006 een beetje de Dave Frary way van de wet drybrush, tussendoor een laag bruinige RAL 8025 gevolgd door een laag RAL1019 om het lekker samen te laten blenden..






Da's een mooie grote baan zeg!  :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Mooi Martin, en merci voor de beschrijving van de kleuren die je gebruikt.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Hoi Martin,


Mooi hoor, maar volgens mij is dat kroonsteentje niet helemaal op schaal  :)) :)) :)) .


Groetjes, Wim.

Nadat geknoei met latex was het tijd voor wat groen geknoei, wapen van keuze een RTS greenkeeper 35kV, eerste laag fijn turf en dan wat 2mm vezels..alhoewel het wat fel oogt is dit het korte ondergroeisel van jong gras..








Ik vind het felle nog wel meevallen. Komt misschien zo over door de verlichting die je gebruikt met foto's maken?
Groeten Joop, machinist Lelystad.