Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Ik ben het met Poul eens.
De dak op mijn scherm nijgt meer naar bruin dan naar rood!
En de koppeling is bruin, dan 'n ander kleur bruin!
Hans, liefhebber On30 + H0


Waar hebben we het over   ???
groeten John LC

www.lostcreek.nl


Mooi rood is niet lelijk! Vooral als het ook nog 50 tinten zijn ;) :))

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Nope, maar de dakkies zijn echt rood (engels rood met wat napels geel en titanium buff light)..

Dakkies zijn bij mij baksteen rood of eerder nog keramische potten rood ( 2 van de 50 tinten ), de koppelingen zijn hartstikke bruin.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Het is in ieder geval een leuk treinstelletje (meer een trammetje, denk ik). Zoals ik de kleuren zie is het wat mij betreft een mooi geheel. Het staat goed in het landschap.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Op het moment zijn de Rail Bus met bijwagen goed te betalen op E-Bay Poul (als je ze echt leuk vindt natuurlijk).
Hans, liefhebber On30 + H0

ja en dan maar hopen dat ze geen last hebben van het splitgear syndroom!

Ton
Erare humanum est

Ja, even op ebay gesnuffeld Hans. 169,00 + 18,00 euri, is te doen. Maar ik heb een baan die een erts mijn voorstelt en ik heb al een railtruck die ik tzt wil om gaan bouwen, zodat die personeel en spullen kan vervoeren.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Teveel, gewoon wachten...heb er niet meer als een 80 dollar voor betaald (heb er 2)

Veel en veel te veel Poul.
Rond de 100 Euri moet je toch zo'n combinatie thuis hebben dacht ik zo (incl. alles)!
Hans, liefhebber On30 + H0

Zo en nu weer over de bouw van de baan.......

Meer en meer details in het landschap, paar stenen muurtjes met een zacht 3B potlood in foam getekend..meeste aarde werk gedaan en toe aan een 2e laag verf, meeste ballast is geschilderd....












Wat je met Foam allemaal wel niet kan doen.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30