Het is een beetje stil geweest. Niet dat er niets gebeurd is.
* Mijn Amerikaanse baan aangepast en verplaatst naar de overkant van de kamer. Daar moet nog wel iets aan gebeuren maar ik houd hem vast voor de Amerikaanse Conventie volgend jaar in Nederland.
* De modules van de fabriek naar mijn hobby kamer verplaatst. Bonus is de ruimte voor een extra module van 122 cm
* Het beter snoei werk in onze voortuin. 2 Kastanjes en 1 Es begonnen wel erg hun best te doen om het landschap en het huis te veroveren. Nu weer licht in onze voortuin

De stammen in de lengte doorgezaagd in plakken van 8 cm. Mijn schoonzoon gaat er over een paar jaar een mooie 8 persoons tafel van maken.
De bonus van de verhuizing van de modules is de extra rijlengte. Maar wat ga je er mee doen.
Ik heb een zwak voor de oplossing spoor- en verkeersbrug zoals vroeger de RTM had in het kanaal door Voorne. Nu was dat een draaibrug (nooit gezien dat hij werd bediend). Dus moest er op de nieuwe module een brug komen. Geen beweegbare brug. Het is maar een afwateringskanaal.
Afijn de brug is van Luetke, niet een zeer fijn model, maar voorlopig voldoet het (binnen het budget). Ook weg verkeer gebruikt te brug dus heb ik hem van een houten brugdek voorzien. Op- en afrit zijn straks ook bestraat.

Ik heb even wat wit karton op de achtergrond gezet. Ik moet de Amerikaanse achtergrond nog weg werken.
Als hij straks af is, is de onderdoorgang (water onderkant brug) +/- 1.80 meter. Meer dan genoeg voor een vaste brug over een afwateringskanaal.