Wat is een fabriek zonder kantoor. Eigenlijk net zo iets als een stad zonder stadhuis. Meestal is het kantoor bij de fabriek een redelijk markant gebouw. Tenslotte het moet de directie huizen en dat moet, zeer zeker in de eerste helft van de vorige eeuw, toch redelijk op stand gebeuren.
Voor mijn module baan dus op zoek naar zo'n type gebouw. Ik kwam onderstaande schets tegen van een architecten bureau (helaas ben ik de link en dus ook de naam kwijt). De sfeer die het gebouw uitstraalde was best wel hetgeen wat ik zocht.

Op basis van die ene schets wat zitten prutsen in een 3d ontwerp programma en stukje bij beetje de segmenten ontwikkeld. Ik moet nog 1 hoek segment en 2 front segmenten uitprinten en dan staat de buiten gevel.

Voor de beeld vorming: Er zijn segmenten voor de begane grond. 1 hoekstuk met enkele beglazing en een hoekstuk met dubbele beglazing, recht stuk met dubbele beglazing, hoofdingang en zij ingang plus een half segment met een nis.
2e en 3e verdieping zijn samen in één segment geplaatst. Ook hier een hoek met enkele beglazing en een hoek met dubbele beglazing, recht stuk met dubbele beglazing en een smal stuk met een enkele beglazing.
Het pand kan ook als stads bebouwing gebruikt worden. Dimensies zijn eigenlijk 1:44 (ik kon niet kiezen tussen 1:45 of 7 mm schaal) maar dat zal in werkelijkheid niemand opvallen.
Het kantoor komt op onderstaande module te staan, vlak bij de hoofd poort.