Digitrax Tool Box app for iPhone, iPad, and Android now available

Gestart door JohnT, november 18, 2012, 19:46:11

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

http://www.digitrax.com/news/2012/09/06/digitrax-tool-box-app-now-available-android-iphone/

Via deze link kun je een handig stukje gereedschap downloaden en op je smartphone of ipad zetten. Het gaat wel allemaal over Digitrax maar er zitten ook handige cv-calculators bij die je ook voor andere decoders kunt gebruiken.

Zoals het berekenen van een viercijferadres waardes voor cv 17&18 of cv 29 en nog een aantal. Verder heb je voor Digitrax alle manuals bij de hand en kun je video's bekijken hoe een en ander moet worden aangesloten.

JohnT

Leuk John, ik had hem net vd week gedownload! En van't weekend ook op mijn nieuwe iPad. Verschrikkelijk handig, voor naast de baan!!!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Mooi, als ik nou ook een ipad, smartphone of tablet had, kon ik er ook nog wat mee  ;) Zeg ik , die 6 euro per maand sim only heeft en ongeveer 100 minuten daarvan over houd  ::)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Geen sim in mijn ipad hoor, alleen wifi...
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Janbouli op november 18, 2012, 22:03:01
Mooi, als ik nou ook een ipad, smartphone of tablet had, kon ik er ook nog wat mee  ;) Zeg ik , die 6 euro per maand sim only heeft en ongeveer 100 minuten daarvan over houd  ::)

Voor mij hoefde zo'n telefoon ook nooit maar sinds ik hem heb is er een wereld voor mij open gegaan. Het is niet alleen de handige apps maar ook het gebruiksgemak wat voor mij vergeleken met mijn Nokia een verademing is. Zo heb ik altijd een route planner bij mij die het ook altijd doet al sta ik midden in het bos. Wat ik hiervan handig vind is dat ik in een vreemde plaats de parkeergarage van mijn auto kan terugvinden. Maar ik schiet door dit is niet het topic over mobile telefoons.

JohnT