Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

CitaatIk heb dit weekend ook weer een klein beetje kunnen werken

Noem dat maar een klein beetje.. Daar ben je wel aardig druk mee geweest, en het resultaat mag het zeer zeker wezen!
Groeten Joop, machinist Lelystad.


Citaat van: Frits op november 07, 2021, 14:30:31
Je doet goed je best Ger. Je bent een van de weinige, want het is de laatste tijd hier oorverdovend stil.
Ja, zelf heb ik ook weinig voortgang te melden, ik weet het. Ik zit te schrijven aan een roman. Dat vind ik ook leuk.


Ben wel bezig maar vind al gauw dat het het de moeite van het vermelden niet waard is.

Ik heb een website voor onze club opgezet, een T-Rex geraamte geprint en dummydecoders om te passen in een loc voor je een decoder koopt.

JohnT

Het nuttige zaken John. Hoewel ik een dino moeilijk op een modelbaan kan plaatsen. Opgegraven bij de aanleg van het nieuwe rangeerterrein? :laugh:

Zo zit ik zelf te puzzelen wat ik met het afval van mijn printwerk kan doen op mijn baan. Vermalen tot 'gruis' en dat als ballast gebruiken tussen de rails. Of een grote schroothoop met overslag naar het spoor.
Ik weet het nog niet.
Voorlopig kijk ik maar mee met de activiteiten van Ger.
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

ik begrijp je besluit maar ook weer jammer en wanneer gat die helemaal uit de lucht ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op november 08, 2021, 18:01:42
ik begrijp je besluit maar ook weer jammer en wanneer gat die helemaal uit de lucht ?


Uit de lucht? Deze website? Niet die blijft zolang ik het financieel kan handelen. Of bedoel je dat niet?


JohnT

Dan heb ik het verkeerd gelezen oeps
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo het bovenste gedeelte is klaar van collorado river .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Keurig en imposant. Hang er meteen een paar van die geveltouristen aan voor de broodnodige variatie. :wink:
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

weer een update van mijn baantje dit werk gaat heel langzaam vooruit maar nu ben ik aan het onderste gedeelte begonnen .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik vind het een heel indrukwekkend gebergte bij dat kleine wagonnetje.
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.


vandaag heb ik de laatste hand gelegd aan de rotsen van collorado river nu goed late drogen .




M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi en natuurlijk onregelmatig.
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.