Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ik ben nu al een tijd aan he  inrichten op de tweede kamer van 290 breed en 340 lang ik wil graag een groot station met een opstel yard er bij ,maar het geheel moet in een lus liggen dat ik mijn oude kamer er op kan aan sluiten .
Heeft iemand een idee of een mooi voorbeeld wat ik kan gebruiken ,ik hoop dat ik vrijdag een idee zie  in Utrecht .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Goede avond JohnT.
Ik denk het niet in de muur heb ik al doorgebroken en daar kan ik ruim de nieuwe baan op de oude baan aansluiten , maar die loop maken met station en local yard word wel een uitdaging.
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Gewoon van papier een proefmodel maken, dan zie je van zelf waar het anders moet. En papier is geduldig. :laugh:
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Papier is inderdaad geduldig maar ik krijg het niet voor me kaar om mooie lengte te krijgen in het station gedeelte .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik ben er uit voor mijn mieuwe layout naar lang zoeken en niks gevonden te hebben laag het al die tijd voor mijn neus namelijk mijn oude layout ,dus vanmorgen maar eens de stift gepakt en uitzetten en ik kom goed uit ,ik heb zelf nog plaats om het hier en daar wat uit te breiden .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je zou nog lengte kunnen winnen als je met mee gebogen wissels in de bocht gaat werken.
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Dat is ook mijn plaan vooral achter in de bocht naar rechts .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wat mij al een paar jaar stoorde ivm met de andere bergen op mijn layout heb ik vandaag de start gemaakt met de aanpassing van collorado river gedeelte .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je wilt het wat meer met hoekiger rotsen hebben en niet zo glad als gesmeerd beton. 
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

precies Frits ik vind dit ook meer natuurlijker uit zien.
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nu nog een fraai kleurtje om het echt te laten lijken. En hier en daar iets groens in de sleten doet het ook prima.
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Dat heb je met voortschrijdend inzicht en vaardigheden.
Weer lekker bezig Ger.

Ton
Erare humanum est

Ik heb dit weekend ook weer een klein beetje kunnen werken aan de bovenste gedeelte van Collorado river al zeg ik het zelf veel beter en mooier .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je doet goed je best Ger. Je bent een van de weinige, want het is de laatste tijd hier oorverdovend stil.
Ja, zelf heb ik ook weinig voortgang te melden, ik weet het. Ik zit te schrijven aan een roman. Dat vind ik ook leuk.
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.