Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

een beetje ontspaning naar een oefening en werken aan de gedeelte van de logging de eerste berg zo goed als klaar weer .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Ger, je maakt er toch geen puinhoop van hè? :laugh:
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Netjes hoor

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

dank jullie , maar ik heb dit weekend de laatste berg gemaakt op mijn baan .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi model rotsen.
Goed gedaan.
Ik ben benieuwd naar het uiteindelijk resultaat.
O.a. de kleuren welteverstaan!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Naar een lange tijd heb ik weer tijd gevonden voor mijn hobby en hoop nu ook weer goede energie hier door te krijgen , dus heb ik in de kamer naar mijn oude layout een gaat gemaakt dat ik hier naar de nieuwe baan kan gaan en ook rond kan rijden .
Ik heb de grote lijnen al uitgezet voor het hoofd spoor de grote bocht word schaduw gedeelte en de rechte lijnen denk aan een station , ook deze kamer is ruim 3 x 3 meter maar in deze kamer wil ik alleen deze 2 muren gebruiken .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat is een goed plan Ger, alleen dat paars vind ik niet zo geschikt als achtergrond. Dat zal nog wel veranderen neem ik aan.
Het plan biedt een zee van ruimte voor leuke hebbedingetjes naast het spoor. Ik ben benieuwd naar je vorderingen.
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Zo heeft het nadeel dat je beneden hebt moeten verbouwen ook weer z'n voordeel Ger, heel veel succes , ik zou nog wel even wachten voor dat je hout gaat kopen , is nog erg duur en wordt waarschijnlijk eind van het jaar goedkoper.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op september 11, 2021, 16:12:38
Zo heeft het nadeel dat je beneden hebt moeten verbouwen ook weer z'n voordeel Ger, heel veel succes , ik zou nog wel even wachten voor dat je hout gaat kopen , is nog erg duur en wordt waarschijnlijk eind van het jaar goedkoper.

Hoi Jan ja ik had het gezien vandaag bij hornbach niet normaal maar zo ver ben ik nog niet ik neem de tijd hoor ik moet nog alles op de rij krijgen hier en al mijn spaargeld is op gegaan het de aanpassing voor de vrouw
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Als het ff duurt kan ik je misschien helpen, op dit moment gaat dat niet vanwege gezondheidsredenen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Naar dat ik gister een tijdje er naar gekeken had dacht ik dat word weer eng op elkaar allemaal ,toen zei claudia gebruik gewoon de hele kamer dus de grote bocht naar de muur naast de deur verplaatst veel beter .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heb weer een beetje ontspaning gedaan, gewerkt aan het station wat ik in mijn hoofd heb voor de tweede kamer wat aan gesloten word op mijn landschap .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Daar gaan flink wat meters spoor in komen. Je bent nog wel even bezig denk ik zo.
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.