Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Dat zaal wel goed komen nu ik heb alles in huis om dit te doen ik neem me de tijd er voor nu heb er al 3 flex vervangen moet alleen kijken dat ik het op een makelijke manier kan doen.
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

vandaag de helft  van de buitenste ring er uit gehaald er waren stukken bij dat ik de rails zo kan over breken .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Het gaat allemaal goed tot nu de onderste 2 ringen heb ik weg kunnen gooien en de rest kan ik nog her gebruiken omdat ik daar alleen op de schoentjes gesoldeerd had .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Kijk, dan valt het niet zo erg tegen. Maak het goed schoon, want het vreet altijd verder.
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Nou Frits ik snij  zo veel mogelijk slechte rails weg maak het schoon met 98% alcohol soldeer en weer schoon maken met alcohol .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

zo in helix heb ik de buiten ring goed kunnen vervangen en loopt beter als eerst de binnen ring hoef ik niet veel aan te doen maar 3 lagen .
heb ook de onderste baan verrandering in aan gebracht voor naar de verbouwing .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ten eerste iedereen de beste wensen voor 2021, de helix ben ik nu klaar mee heb ik totaal weer 15 peco flex gebruikt om alles weer te kunnen herstellen .
Heb ook alles in huis om de hoofdvoeding onder de baan te maken maar vooral beter te maken en alles goed te kunnen aan te sluiten , de onder baan heb ik onder collorado river een behoorlijke verandering gemaakt dat ik dadelijk door de muur verder kan gaan met de opstel sporen .
Heb ook alles binnen voor de aankleding naast de weg te maken bij de waterval een tankstation en een woonwagen van woodland duik kan langzaam weer verder ik ik bedoel langzaam niet als vroeger lol.

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooie plaatjes Ger.
Ziet er zeer mooi uit, realistisch ook!!!
Goed gedaan.
Hans, liefhebber On30 + H0

Mijn vingers beginnen spontaan te jeuken. Maar ik ben nog lang niet zover.
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Wordt een mooie scene Ger . Je rotsen blijven me met iedere nieuwe foto weer verbazen , die zien er zo goed uit.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

ik moet zeggen dat ik er elke dag van de rotsen geniet en zo erg dat ik bijna de rest niet meer leuk vind .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Jammer van de rails, maar de rots partij met houten brug is echt een Eye catcher.

Misschien wil Ger een keer uitleggen hoe hij zijn rotsen maakt als handleiding? Dan kan ik deze als download online zetten.


JohnT