Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Hoi allemaal.

heb vandaag de tracks gedaan rond de kolen mijn nu hen ik naar ruim twee jaar alles liggen wat ik in mijn hoofd had zitten en nu kijken hoe we verder gaan met aankleden en afwerken .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

net genoeg belast in huis om dit te doen maar het word wat ,goed laten drogen en dan nog waar de mijn staat wat zwart stof aan brengen .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Zo ik ben er ook nog maar gaat allemaal niet meer zo snel hier omdat ik onze woning ben aan het passen voor Claudia , maar wat ik nog hier heb gebruik ik gewoon en op is op de rest komt later wel .
maar hier een filmpje zegt meer dat foto's denk ik zo .

https://youtu.be/G9i1oP68JUc
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zit weer schot in, goed gedaan Ger.
Hans, liefhebber On30 + H0

Voor mijn doen gaat het langzaam maar het komt allemaal goed kijken dat ik binnen kort eens met de tweede boerderij kan beginnen met  akkers er om heen en kijken of ik nog een gebouw ergens op zolder heb liggen , en een start maken met het stadje bij de ingang van de deur maar kijken hoe en wat
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Gister heb ik nog eens  scratch build een stockyard voor koeien en paarden dit stond al lang op mijn lijst voor te doen .




M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wow , gewoon ff uit de mouw schudden. Ik zit al maanden met een dip , loop naar boven vol goede moed om wat te doen , kijk een keer om me heen en ga weer naar beneden , enige wat ik gedaan heb de laatste tijd is de treinkamer opgeruimd.

Ziet er goed uit Ger .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hoi jan .
Ik weet hoe je je voelt maar als ik ff ergens aan begin dan gaat het wilde gewoon dit weekend eens wat anders dan die aanbouw  wand dat vreet aan mij alles alleen te doen maar  ik kom er wel weet nu wie familie is .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Over dipjes gesproken, me to.
Op een gegeven moment moet je jezelf een schop onder je spreekwoordelijke hol geven en gewoon wat gaan doen.
Al is het iets totaal anders, gewoon om je hoofd ff leeg te maken.
Recentelijk een nieuwe all mode transceiver gekocht en dat is al een hele studie om alle knopjes te leren kennen.
En ik ben nu weer begonnen met de ombouw van een loc.
Btw een mooie coral geworden Ger.

Ton
Erare humanum est

netjes en strak gebouwd


Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

ja toch nog iets gedaan voor dat ik weer verder ga met de aanbouw nu komende week ff 6m3 grond de container in doen .
Een laagje gras  om de stockyard  heen gedaan maar dat moet nu rusten en kan ik in gedachten verder bouwen .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Die stockyard ziet er super uit.
Heel mooi gedaan en dat nog wel in N.
Hans, liefhebber On30 + H0