Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

gaat er goed uit zien zo
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden


dank jullie, vind hem inderdaad mooi staan zo kijken voor knauf dan kan ik verder ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Een mijn en de bergen, die horen bij elkaar!!!
Staat goed zo, Ger.
Hans, liefhebber On30 + H0

heb de rotsen gezet op de berg .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Jij kan een gemeen gipsverbandje aanleggen. :evil:

Ton
Erare humanum est


ik bouw al lang niet meer zo snel als ik vroeger deed maar ik vind het ook niet erg zo hoe ik het nu doe eerst wilde ik dat Claudia het nog redelijk kon zien maar dat heb ik nu niet meer .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op april 28, 2019, 11:00:31 ik bouw al lang niet meer zo snel als ik vroeger deed maar ik vind het ook niet erg zo hoe ik het nu doe eerst wilde ik dat Claudia het nog redelijk kon zien maar dat heb ik nu niet meer .
Is haar zicht nu helemaal weg, Ger?
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: Joop_L op april 28, 2019, 12:45:25
Citaat van: ger deguelle op april 28, 2019, 11:00:31 ik bouw al lang niet meer zo snel als ik vroeger deed maar ik vind het ook niet erg zo hoe ik het nu doe eerst wilde ik dat Claudia het nog redelijk kon zien maar dat heb ik nu niet meer .
Is haar zicht nu helemaal weg, Ger?

nee net nog niet iets meer dan 5% ik heb haar nog de laatste bril gekocht dat ze nog iets ziet maar daar waren wel wat grote kosten aan een kleine 1000 euro en krijg maar 200 vergoed . maar alles wat ze nu kan zien is mee genomen ,maar dit was de laatste oplosing om haar nog iets te kunnen laten zien .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

zo de berg is in de eerste kleur nu goed laten drogen .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

@Ger. spijtig om te lezen man  :cry:

@baan: Je vorderingen zijn wel weer een genot om naar te kijken.   :wink:
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: Joop_L op april 28, 2019, 12:56:14
@Ger. spijtig om te lezen man  :cry:

@baan: Je vorderingen zijn wel weer een genot om naar te kijken.   :wink:

je moet er mee leren leven er zijn dagen dan gaat het en ook mindere dagen , maar deze hobby blijf ik doen zo lang ik kan  :laugh:
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik hoop dat jullie er samen nog heel lang van kan genieten jongen!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

zo weer wat kunnen vandaag de tweede kleur grijs aan gebracht deze laat ik weer goed drogen dan verder .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf