Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

uh, overrijpe banana? :evil:

Ton
Erare humanum est

Of een goudstaaf!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Zo vanmorgen eens alles uitgepakt helaas geen goudstaaf  :angry: maar 20 halve cirkels 20 draadijzer en de mourtjes .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat ziet er indrukwekkend uit.
Als er dadelijk een trein op rijd dan ben je hem een half uur kwijt....

Ton
Erare humanum est

Zo een kleine update van dit weekend de hoofd voeding verder gelegd onder de baan waar de rails op worden aan gesloten en de verlichting onder de baan gemaakt .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vanmorgen de brug op zijn plaats gezet en de rails er over weer 1 meter verder .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Heb dit weekend weer wat kunnen doen tot het begin waar de klimspiraal komt , heb in totaal nu  20 flex rails gebruikt .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ja als je twee keer met je ogen knippert dan ben je al weer een meter kwijt.
Dat gaat hard zo.

Ton

Erare humanum est

Zo heb vanmorgen nog ff wat gedaan aan de klimspiraal voor dat ik naar het zieken huis moet met de vrouw , de eerste ring gezet alleen nog alles goed vast zetten en een mal maken voor de rails ik ga ring voor ring doen met de rails .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hou je nu die tekening van mij aan of ben je zelf wat aan het freubelen?
Ik mis die contra indraai beneden.

Ton
Erare humanum est

Eik ben inderdaad iets naar buiten gegaan met de klimspiraal vond ik iets beter voor mijn gevoel .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


De onder baan word volgens de tekening onder aan gesloten richting deur en buigt dan naar rechts toe langs de muur
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

december 03, 2018, 21:02:38 #344 Last Edit: december 03, 2018, 21:06:39 by dutchbuilder
Je moet niet naar de rest van de baan kijken , die klopt niet meer.
Het gaat ff om het helix gedeelte.
Zoals ik het heb getekend kom je niet in de problemen bij de deur.
Het groene en rode gedeelte.
Zoals ik het op de foto zie liggen ga je de verkeerde kant op en kom je boven niet uit.

Het spoor naar boven gaat met de klok mee en het spoor naar beneden gaat tegen de klok in

Ton
Erare humanum est