Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Nog een beetje kunnen doen denk nu aan struiken en nog wat steenpuin en dan de rails en zo .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Wow!!! Ziet er erg goed uit! Keep up the good work.

Ben gister begonnen met het leggen van de eerst 4 meter van rails op Colorado river en vanmorgen heb ik de zand aangebracht op de rails waar ik nog een emmer van had staan van mijn oude baan .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Geweldig Ger.  Wat een gigantische bergen
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Ik loop met een probleem ik denk aan een naamsverandering voor mijn baan namelijk : Royal Gorge Route Railroad ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

december 18, 2017, 18:40:12 #51 Last Edit: december 18, 2017, 18:42:03 by JohnT
Waarom Ger? Je baan zal er niet beter of minder door worden. Lijkt een beetje op mijn moeder, die veranderde elk half jaar de woonkamer maar de kamer werd er niet anders door, de ruimte bleef het zelfde.

JohnT

december 18, 2017, 18:42:51 #52 Last Edit: december 18, 2017, 18:54:27 by ger deguelle
Citaat van: JohnT op december 18, 2017, 18:40:12
Waarom Ger?

JohnT

Ik lees veel over dat stuk waar de trein rijst en een een mooie stadje er om heen .maar je hebt ook wel gelijk JohnT gewoon Door gaan .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heb nog eens gewerkt aan de baan ander gras gebruikt ik vond het namelijk te helder en gewerkt aan de revier heb ook langs het spoor wat verhogingen aangebracht omdat het te vlak was.


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Vandaag nog een paar struiken gezet .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heb vandaag een start gemaakt aan het volgende project namelijk : de royal gorge mounten .




M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Is misschien wel makkelijk om eerst de achterste berg te doen voordat je die voorste plaats?
Die voorste zou ik eerst afmaken voordat je hem op zijn plek zet.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op december 24, 2017, 16:02:05
Is misschien wel makkelijk om eerst de achterste berg te doen voordat je die voorste plaats?
Die voorste zou ik eerst afmaken voordat je hem op zijn plek zet.

Ton

Is ook mijn plan ton
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Een beetje toch gewerkt aan de baan met de schoonzoon hem laten zien hoe ik het doe , en hij kwam ook nog aan het zweten lol .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf