Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Hoi allemaal .

Ik ben een poging aan het maken om een coal flood loader te maken maar ik zit met een probleem namelijk :het transpoort band waar heen er mee de grond in voor de mine of de mine in ???

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Een beetje verder er mee gegaan .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dit word de opstelling van de mine gebouwen brandstof en onder houd gebouwen dit ziet er beter uit dat die toren .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger, het verlengde van de mijnschacht komt nu zo'n beetje in de tunnel uit. Misschien is het realistischer om hem op een andere plaats de berg in te laten gaan.

Gr. Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Citaat van: Narrowon op februari 20, 2018, 11:25:49
Ger, het verlengde van de mijnschacht komt nu zo'n beetje in de tunnel uit. Misschien is het realistischer om hem op een andere plaats de berg in te laten gaan.

Gr. Poul.

daar ga ik aan werken  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: JohnT op februari 21, 2018, 09:01:13
Ger zie ik op de foto een scale ruler? Waar heb je die vandaan?

JohnT

je bedoelt die witte strip Die heb ik eens op een beurs ontvangen stuur me je adres dan stuur ik hem op naar je .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vandaag de wissels besteld voor de rest van de baan FF ergens helpen met een terras leggen en je hebt weer wat lucht om wat te doen op je baan , ook een beetje gewerkt aan de mine als de tunnel ingang droog is nog wat pijpen aan brengen voor schone lucht de berg in te pompen maar daar moet ik ff voor google .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

vandaag gewerkt aan de wissels en rails naar de Edna Mine toe .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo de eerste grondlaag zit er op nu verder met de opbouw van de mine een hekwerk er om heen of beton muur maar dat moet ik nog ff zien .
In mijn spel een kijken wat er allemaal zo in een mine zit en staat en ook rijdt .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ziet er weer goed uit Ger
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Pluim, mooie opzet.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Dank jullie ik doe mijn best deze keer  ;)
Ik heb een kleine update video gemaakt van wat ik de laatste twee weken gedaan heb het einde komt in zicht van mijn layout de laatste rails neerleggen en dan is het geld op  :-[

https://youtu.be/dShhXetBzH8
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Simpel baantje maar zeer indrukwekkend met die rotsen.
Mooi hoe die trein achter de vitrine vandaan komt met die bomen zo.
Heel slim gedaan.
Complimenten Ger, goe gedaan jochie! ;D

Ton
Erare humanum est

Super gedaan Ger.
Ook heel mooi hoe je jouw vitrine in de baan geintregreerd hebt.
Klasse
Hans, liefhebber On30 + H0