New Eastbrook

Gestart door nycentral, mei 08, 2012, 18:51:25

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ik zal hier verder gaan met de algemene ontwikkelingen van mijn Ntrak light modules "New Eastbrook". De voorgaande ontwikkelingen zijn te zien op:

http://www.amerikaanse-treinen.nl/website/forum/n-spoor/new-eastbrook-1
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Als start hier nu de huidige stand van de eerste module bak. Op het New Eastbrook Terminal Warehouse staan de eerste dakopbouwen en daarachter is de uitbreiding van McFaddens Hardware & Tools manufacturing te zien. Vooraan New Eastbrook tower die het drukke verkeer bij deze junction regelt.

Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

I'm Impressed Lars, ziet er top uit.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Ziet er goed uit!
Marc

PRR, NYC en Keystone Central

Een maandje verder, even een stand per heden. Gaat niet snel, maar iedere vooruitgang is er ??n.... Eens een plaatje van een andere zijde.



Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles


Klein maar fijn ,indrukwekkend!!!
Ton
Erare humanum est

Ik sluit mij aan bij de eerdere berichten: een mooi resultaat tot nu toe. Ik volg dit topic met interesse.

Ziet erg gaaf uit.......
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Allen dank voor de positieve reacties  :) De bak krijgt langzaam aan inderdaad de uitstraling die ik graag wilde. Deze week helaas niet veel kunnen doen, avondvierdaagse en vandaag verjaardagspartijtje van de jongste die negen wordt. Volgende week maar weer verder.
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Ik heb een potje met vet..........langzame maar bevredigende progressie heeft ook z'n pluspunten  ;)

Nu ik weer enigzins uit mijn modelspoorbouwdip ben gekomen en na deelname aan Rail 2013 met Meesville wordt het weer tijd om de draad op te pakken met de New Eastbrook modules. Bijgaand wat (wazige) foto's van de stand heden. Kwestie van even wat rails leggen en nog wat gebouwen maken. Het tempo van Ger zal ik niet redden maar laat ik voorzichtig zijn en streven naar een rijvaardige staat met de meeste gebouwen af per eind dit jaar  :)





Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Ziet er goed uit
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nice je weer bezig te zien ! Dit weekend nog naar OntraX ? Ben zelf 3 dagen te vinden in de demo ruimte........................of niet  ;D