groeten uit Veghel

Gestart door El Cajon, januari 13, 2017, 16:15:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nitinat River RR
is een baan die meen ik rond reist, google maar eens op die naam
ik denk dat ze in Belgie zitten, hier een link van wat ik op een forum heb gevonden , ze zijn met een vaste baan bezig

http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,21828.0.html

als je het over lange treinen hebt ......................

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Bedankt voor de link moonlicht. Ze komen inderdaad uit België, maar weet niet precies waar ze zitten. Ik kom er wel achter.
Zoiets zou ik graag willen vinden, ja. Ooit heb ik op Rail een US baan gezien (best lang geleden), ook vrij groot en in woestijn  stijl en volgens mij was het geen fremo. Echter, ik heb nooit kunnen terugvinden wie dat was geweest. Best frustrerend.

In Duitsland zijn er verschillende banen Amerikaans thema , enkele daar van gezien op Eurospoor en US Convention Roddgau.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

De mannen van Nitinat zitten in het Antwerpse, ze hebben een clubje Branchlinesandbackwoods 2.0 genaamd en rijden vooral Canadees. Een van de bezielers van deze groep is Evan Daes en ze werken met zelf gemaakte sporen, geven workshops rond scenery enzo. Ik zelf ben lid van ATA (Antwerp Train Association) te Merksem bij Antwerpen en wij zijn vooral een Amerikaanse club. Wij hebben een grote baan van erts tot staal, deze heeft zowel wisselstroom als gelijkstroom sporen en volledig digitaal. Er is ook een digitale wisselstroombaan naar Belgisch model en een gelijkstroombaan analoog (erfenis van een gestorven lid). Onze website is www.ata-train.be.

Citaat van: marctje op januari 16, 2017, 06:36:21
De mannen van Nitinat zitten in het Antwerpse, ze hebben een clubje Branchlinesandbackwoods 2.0 genaamd en rijden vooral Canadees. Een van de bezielers van deze groep is Evan Daes en ze werken met zelf gemaakte sporen, geven workshops rond scenery enzo. Ik zelf ben lid van ATA (Antwerp Train Association) te Merksem bij Antwerpen en wij zijn vooral een Amerikaanse club. Wij hebben een grote baan van erts tot staal, deze heeft zowel wisselstroom als gelijkstroom sporen en volledig digitaal. Er is ook een digitale wisselstroombaan naar Belgisch model en een gelijkstroombaan analoog (erfenis van een gestorven lid). Onze website is www.ata-train.be.

Evan Daes was in het verleden wel eens actief op dit forum, maar kreeg het daar te druk voor .

Marctje , ik zou willen dat jullie wat dichter bij waren , lijkt me een leuke bedoening bij jullie als ik de sfeer foto's zo bekijk.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N