Hoi,
Bedankt voor de welkom berichten. Ik zit al een tijd te denken wat ik wil met "dat geweld" zoals BvDoorn mooi zegt. Over geweld gesproken, dat is het nog niet echt. De diesels waar ik over beschik zijn nog niet digitaal en geen sound ......... dat moet snel gaan veranderen. Drie zijn van Atlas (de UP's / Dash 8-40CW dacht ik), drie van Genesis (CSX / SD70Mac's). Weet niet welke beter rijden, ik zou de Atlas vermoeden. Jullie weten het beter.......
Ik heb zitten zoeken naar een US club, maar tot op heden niets kunnen vinden in de omgeving van Veghel, waar ik woon (@Janbouli: Amerikaans is, net als Frans, Spaans of andere exoten vaak te specifiek. Ik geloof niet dat er voldoende animo is bij een reguliere club om een US baan te creƫren en als het zo is, is het de vraag of er voldoende ruimteb aanwezig is).
Fremo ....... Ja, daar heb ik vaker aan gedacht. En wellicht gaat het hem worden ook. Want als ik Amerikaans wil, dan is het echt Amerikaans, dus groot, zwaar en lang. Sensatie dus. Ik weet niet eens of het mogelijk is, daar kom ik wel achter 8)
Om een beetje de logica van het forum te volgen zal ik hier alleen wat algemeen posten, ik zal een post "mijn challenge" openen in de rubriek "Mijn Layout"