weer lekker druk

Gestart door JohnT, oktober 05, 2016, 09:31:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Citaat van: JohnT op oktober 05, 2016, 09:31:52
Het is weer lekker druk op ons forum, je kunt duidelijk merken dat het weer buiten minder wordt.

JohnT

Zou het alleen daar aan gelegen hebben?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Voor mezelf sprekende, nee!
Te druk met het ombouwen van een slaapkamer naar een badkamer. (inmiddels klaar)
Daarbij ook nog eens ziek geworden, en bovenal, totaal geen inspiratie. En twijfel.  ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

voor mij voor een groot gedeelte wel
de zomer ben ik veel buiten bezig, tuinhuisje zetten afrastering repareren
en dan nog wat ondernemen met paarden

en nu weer een wintertje aan de gang 8)
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Met Joop eens, weer speelt ook voor mij niet echt een rol. Het laatste half jaar als project manager het bedrijf waar ik werk van 3 lokaties in Zeeland/zuid Holland naar Breda verhuist (220 werkplekken), nieuwe schuur met carpoort gebouwd en huwelijk dochter (is in onze thuin getrouwd) wat een beetje organisatie vroeg. Je komt dan niet aan de hobby toe. Begin weer langzaam op te starten.

Op de werbank:
Schaal O Harbor Belt 0-8-0 kit van Rivarossi. Doos is origineel met alle onderdelen uit +/- 1975 denk ik. Aandrijving van Cor over genomen.
Schaal O Atlas GP 60. Moet decoder in. Het leuke is dat er al een rook generator in zit. Dit wordt waarschijnlijk een ESU decoder
Vervangen van Bart's cookies. Ik ben niet tevreden met het huidige gebouw.
Hekwerk voor de yard
overweg lichten.
etc. etc. Nog voor een lange tijd wat te doen....
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Dank jullie wel voor jullie toelichtingen, schept wat licht in het duister. Ik zelf ben op het moment en de afgelope 2 weken bezig met wat military modeling ( wel een locomotief overigens , maar die is Duits ). Als iemand geïnteresseerd is hier de link http://modelersforum.com/kit-building/build-challenge-2016-trumpeter-german-wr360-c-12-wwii-engine
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

oktober 06, 2016, 05:51:01 #6 Last Edit: oktober 06, 2016, 05:53:19 by Gerard Wassink
Voor mij geldt zo'n beetje hetzelfde met variaties...

Wij zetten ons huis te koop, en moesten daar nog wel iets voor doen, opruimen, wat onderhoud, etc, etc. (en uiteindelijk Washtown afbreken...  :'( )

Verder heb ik een nieuwe baan als docent ICT en Computer Sciences op een internationale school (eerde.nl) die, zeker in het begin, erg veel tijd kost.

Maar Jan, even wat anders, ik zou het helemaal niet raar vinden als je een maal per jaar even met de pet rond ging om de jaarlijkse kosten er uit te halen. Ik weet zo goed als zeker dat er trouwe bezoekers zijn die het met me eens zijn, zodat de kosten niet door jou alleen behoeven te worden gedragen!


En voor alle jaren dat je dat wel hebt gedaan: petje af, en bedankt!


Groet,

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Ik ben druk aan de gang met mijn vrouw en de gemeente en dan ook nog mijn gezondheid er bij ik wil wel maar mijn lichaam niet .

Ik ben het ook wel eens dat we elk jaar met de pet rond kunnen gaan voor het forum .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

oktober 06, 2016, 11:46:20 #8 Last Edit: oktober 06, 2016, 11:52:33 by Janbouli
Dat hebben we volgens mij 3 of 4 jaar geleden ook gedaan , was genoeg voor 2 jaar.  Iedereen die toen wilde 5 euro over gemaakt of op Eurospoor aan mij gegeven. Tuurlijk is dat heel fijn , maar het allerbelangrijkste vind ik dat het niet voor niks is , dat er traffic is.

Zo heeft het n-scale forum waar ik op zit een terugkerend topic waar iedereen in zet wat ze het weekend/week gedaan hebben. En modelers forum is er dagelijks een topic waar je een begroeting op zet of een foto of gewoon iets wat je met de groep wilt delen , hoeft niets met spoor te maken te hebben mag wel uiteraard. Natuurlijk hebben die 2 forums veel meer leden dan wij hier hebben en dus ook actieve leden , maar misschien is het hier toch het proberen waard.

Groeten Jan
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op oktober 06, 2016, 11:46:20
Dat hebben we volgens mij 3 of 4 jaar geleden ook gedaan , was genoeg voor 2 jaar.  Iedereen die toen wilde 5 euro over gemaakt of op Eurospoor aan mij gegeven. Tuurlijk is dat heel fijn , maar het allerbelangrijkste vind ik dat het niet voor niks is , dat er traffic is.

Zo heeft het n-scale forum waar ik op zit een terugkerend topic waar iedereen in zet wat ze het weekend/week gedaan hebben. En modelers forum is er dagelijks een topic waar je een begroeting op zet of een foto of gewoon iets wat je met de groep wilt delen , hoeft niets met spoor te maken te hebben mag wel uiteraard. Natuurlijk hebben die 2 forums veel meer leden dan wij hier hebben en dus ook actieve leden , maar misschien is het hier toch het proberen waard.

Groeten Jan

Dan trap ik maar af heb â,¬5,00 naar je overgemaakt Jan .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Het plaatsen van een berichtje op dit forum heeft ook te maken hoe iemand zich voelt, zoals in de privésfeer en klusjes in en om het huis die gedaan moeten worden.
Het is hobby geen werk zoals ze zeggen.
Voor mij is modelspoorbouw afleiding, mijn jongste zoon is klassiek autistisch, en mijn vrouw is ook autistisch en heeft wekedelenreuma.
Ik zelf ben diabeet en slechtziend, hoge bloeddruk, vaak misselijk en nieren die minder werken.
Ik ben blij met dit forum dat ik dingen kan delen, en dat er leuk gereageerd wordt en tips krijgt.

Ik doe mee voor Euro 5 of 10 maar moet wel weten waar naar toe.....
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Okay voor wie het wil , maar het is geheel vrijwillig en iemand die het niet doet wordt daar helemaal niet op aangekeken.

J van Gerwen
Heerlen
NL28 SNSB 0906 2789 96
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op oktober 06, 2016, 11:46:20
Dat hebben we volgens mij 3 of 4 jaar geleden ook gedaan , was genoeg voor 2 jaar.  Iedereen die toen wilde 5 euro over gemaakt of op Eurospoor aan mij gegeven. Tuurlijk is dat heel fijn , maar het allerbelangrijkste vind ik dat het niet voor niks is , dat er traffic is.

Zo heeft het n-scale forum waar ik op zit een terugkerend topic waar iedereen in zet wat ze het weekend/week gedaan hebben. En modelers forum is er dagelijks een topic waar je een begroeting op zet of een foto of gewoon iets wat je met de groep wilt delen , hoeft niets met spoor te maken te hebben mag wel uiteraard. Natuurlijk hebben die 2 forums veel meer leden dan wij hier hebben en dus ook actieve leden , maar misschien is het hier toch het proberen waard.

Groeten Jan

Maar die rubriek hebben wij toch? Dit board, algemeen kun je alles kwijt.

JohnT