quincy rr

Gestart door GTKlaas, augustus 03, 2016, 20:04:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De wissel weer bijna ingepast.

Goed bezig. Blijkt wel weer de aanhouder wint. Dat is het leuke van de hobby. Net zolang proberen tot het lukt  ;)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Een tijdje bezig geweest met een brug. Had een afbeelding op internet gevonden en deze gebruikt voor de bouw.

Nog even een fotootje

netjes Klaas.

Ton
Erare humanum est

Mooie brug!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

TOP brug.
Past mooi zo.
Hans, liefhebber On30 + H0

Het lijkt me een interessant geheel te worden.

Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30


leuk ding
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Al  weer een half jaar voorbij, weinig tijd maar toch altijd proberen te bouwen. Even een foto om te laten (hoe weinig)
Maar dat er toch voortgang is.

Ik heb wat koppen uit struiken geknipt en na drogen gespoten. Dit is het voorlopige resultaat. Ik wil ze nog wel wat bewerken met groen.

Ook een beetje vooruitgang is vooruitgang Klaas , dank je voor het delen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik zie net dat ik al 120 dagen niets heb gedaan in deze "topic". Dat wil echter niet zeggen dat ik met mijn hoofd er niet mee bezig ben geweest.
Maar goed om te laten zien dat ik er niet alleen aan denk een foto van de loods waar ik mee bezig ben. Ik zit nog een beetje te knoeien met hoogte en kleur.

Hier komt de loods. Hij staat aan de voorkant van de baan en is dus wat dominant. Persoonlijk denk ik dat het mooi is dat een trein niet altijd in zicht is. Er zijn echter mensen die vinden dat grote gebouwen aan de achterkant moeten staan ivm dieptewerking. Ik deel die mening wel maar had geen keus gezien de opzet.